PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora: Kryzys dotarł do branży kosmetyków luksusowych, ale potencjał polskiego rynku nadal jest wielki

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 gru 2012 14:08

Sephora: Kryzys dotarł do branży kosmetyków luksusowych, ale potencjał polskiego rynku nadal jest wielki

W kolejnych latach sieć perfumerii Sephora chce utrzymać tempo rozwoju w Polsce na poziomie 5-7 nowych placówek rocznie. - Celujemy w miasta z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys. Jedynym ograniczeniem w ekspansji jest dla nas zatem liczba dostępnych nowych lokalizacji dla naszych perfumerii - mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

REKLAMA

Plan na 2013 rok to 5-7 otwarć. - Będziemy wchodzić do największych galerii handlowych w takich miastach jak np. Katowice czy Poznań - zapowiada Artur Garnczarek.

Jak dodaje, potencjał polskiego rynku do rozwoju sieci oferujących kosmetyki luksusowe jest bardzo duży, a Polska jest trzecim największym rynkiem dla tej firmy w Europie. - W Polsce rynek kosmetyków luksusowych to około 8-10 proc. całego sektora kosmetycznego, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej jest to 3-4-krotnie więcej. Kluczowe w rozwoju tego segmentu jest zatem tempo wzrostu siły nabywczej Polaków - podsumowuje Artur Garnczarek.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA