PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora świętuje. Omnichanel napędza biznes

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lut 2018 11:34

Sephora świętuje. Omnichanel napędza biznes Sephora

Dokładnie 4 lata temu wystartowała w Polsce perfumeria internetowa Sephora. O tym, jak uruchomienie sklepu internetowego wpłynęło na rozwój biznesu w Polsce opowiada Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

REKLAMA

- Dzięki uruchomieniu sprzedaży on-line w 2014 roku, zyskaliśmy rzeszę nowych klientów. Dotarliśmy do miejsc, w których nie mieliśmy tradycyjnych perfumerii. Klienci perfumerii stacjonarnych równie często odwiedzają perfumerie internetową np. by sprawdzić nowości, czy dostępność produktu, jak i swoją ulubioną, stacjonarną perfumerię, w której mogą przetestować produkt - mówi Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

Obecnie liczba odwiedzin w perfumerii on-line rośnie w tempie 40 proc. rok do roku. - To ogromna dynamika, będąca w dużej mierze efektem zmieniającej się świadomości i preferencji polskich konsumentów, którzy przez minione 4 lata pokochali zakupy przez internet. Obecnie już ponad połowa internautów kupuje w polskich e-sklepach (wg Gemius 2017). Od 3 lat notujemy kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu sprzedaży w kanale e-commerce. To także już od 2016 roku perfumeria o największych obrotach w całej naszej sieci. Waga e-commerce w biznesie Sephora wciąż rośnie - podkreśla Małgorzata Kwiecień.

Sephora dba o omnichannelowe podejście do klienta, stawiając na spójność obu kanałów sprzedaży poprzez oferowanie takiego samego doświadczenia zakupowego i serwisu – od próbek otrzymywanych do zakupu po bezpłatną usługę pakowania na prezent.

- Staramy się oferować te same promocje, co nie jest standardem w naszej branży. Bardzo często to właśnie w perfumerii on-line jako pierwszej, pojawiały się nowe marki i produkty. Oferujemy również niektóre marki – takie jak na przykład pełne portfolio Huda Beauty czy Zoeva –  na wyłączność klientom perfumerii on-line - wymienia Małgorzata Kwiecień.

W najbliższych miesiącach Sephora zaoferuje swoim klientom nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe, które zadebiutują on-line. - Staramy się budować pozytywne doświadczenia zakupowe , dlatego też systematycznie pracujemy nad optymalizacją rozwiązań logistycznych, dzięki którym, mamy nadzieję, jeszcze większa rzesza klientów będzie zadowolona z wyboru perfumerii Sephora on-line i serwisu, jaki oferujemy - dodaje Małgorzata Kwiecień.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA