PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora wybierze najlepszych makijażystów. Ich zmagania zaprezentuje w centrach handlowych

  • Autor: Sephora
  • 07 lip 2011 17:00

Pasja, znajomość najnowszych trendów w makijażu oraz chęć doskonalenia swoich umiejętności, przyprawione szczyptą szaleństwa i zabawy, to podstawy konkursu Sephora „Make-Up Masters", którego półfinały właśnie ruszyły. Spośród ponad prawie 900 pracowników Sephora, zatrudnionych w perfumeriach sieci w Polsce, zostaną wyłonieni najlepsi z nich, otrzymując tym samym tytuł Mistrza Makijażu 2011. Zmagania makijażystów będzie można oglądać na żywo w wybranych perfumeriach Sephora w Polsce: w Krakowie (centrum handlowe Bonarka City Center, w dniach 7-8 lipca) oraz w Warszawie (Arkadia, w dniach 11-13 lipca). Marką partnerską konkursu jest w tym roku Dior.

REKLAMA

Konkurs „Make-Up Masters" narodził się w Polsce w 2003 r., a od 2009 r. przeprowadzany jest we wszystkich państwach Europy, w których obecna jest Sephora. „Make-Up Masters" to nie tylko zabawa makijażem i flirt z najnowszymi światowymi trendami w wizażu. To przede wszystkim możliwość rozwoju dla setek pracowników sieci. W ramach konkursu makijażyści nie tylko prezentują swoje umiejętności, ale także szkolą się, pod okiem najlepszych na świecie wizażystów, z najnowszych trendów i technik makijażu, a tym samym doskonalą swój warsztat. Potem zaś przekazują zdobytą wiedzę, doradzając klientkom perfumerii Sephora.

- Konkurs organizowany przez Sephora to wyjątkowe wydarzenie, zarówno dla naszych pracowników, jak i klientów. Dla pracowników wygrana to przede wszystkim olbrzymie wyróżnienie i szansa na dalszy rozwój zawodowy. Finaliści dołączają do grupy blogerów Make up w wielkim mieście, czyli najlepszych makijażystów Sephora, którzy uczą Polki, jak się malować i bawić makijażem, a także biorą udział we wszystkich naszych imprezach związanych z makijażem. Z kolei klienci odwiedzający Sephora mogą mieć pewność, że doradza im świetnie wyszkolony personel, bo przecież uczestnicy i finaliści konkursu pracują w naszych perfumeriach w całej Polsce - powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Polska edycja konkursu „Make-Up Masters" jest 3-etapowa. W pierwszym etapie należało rozwiązać test sprawdzający wiedzę z zakresu znajomości technik makijażu, kosmetyków marki Sephora oraz Dior. Uczestnicy konkursu nadsyłali również zdjęcia wykonanych przez siebie makijaży. Hasłem przewodnim była „Potęga koloru Dior". W ten sposób wyłoniono 89 pracowników Sephora, którzy przeszli do kolejnego etapu zmagań.

W drugim etapie jury, składające się z przedstawicieli Sephora oraz marki partnerskiej, wyruszyło w trasę po perfumeriach Sephora w całej Polsce, aby na żywo oceniać umiejętności makijażystów zaproszonych do półfinału.

Sephora będzie reprezentowana przez: Sergiusza Osmańskiego, dyrektora artystycznego i PR, Annę Galińską, Mistrzynię Makijażu Sephora 2009
i główną blogerkę współpracującą z blogiem Make up w wielkim mieście oraz Martę Pietrasik, zeszłoroczną Mistrzynię Makijażu.

Wrześniowy finał tegorocznej polskiej edycji konkursu poprowadzi, tak jak w poprzednich latach, Marcin Prokop. Cały konkurs zakończy się w październiku 2011 r. Zwycięzcy z Europy, w tym także z Polski, spotkają się wówczas podczas wielkiego europejskiego finału konkursu w Paryżu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA