PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora wyróżniona

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 cze 2017 09:15

Sephora wyróżniona Sephora

Perfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale konkursu The World Retail Awards w kategorii Best International Retailer of the Year. Spośród wszystkich globalnych firm wyróżniono łącznie siedem.

REKLAMA

Główna nagroda w kategorii Najlepszego Międzynarodowego Sprzedawcy Roku 2017 przyznana Sephora to niezwykłe wyróżnienie firmy na światowym rynku. Prestiżowe jury w tej kategorii oceniało tych sprzedawców detalicznych, którzy z powodzeniem rozwijali markę, budowali rynek, a nawet wyprzedzali jego wzrost. Ważnym czynnikiem decydującym o ocenie była także odpowiedź na potrzeby poszczególnych rynków, integralność marki i jej pozycjonowanie.

W prestiżowym rankingu The World Retail Awards nagradzane są najszybciej rozwijające się firmy, prowadzące sprzedaż detaliczną na rynkach wysoko rozwiniętych i rozwijających się. Wśród kryteriów ocenianych w ramach programu znajdują się sukces finansowy, przychody, a także rentowność danego przedsiębiorstwa. Doceniano także przedsiębiorczość, konsekwencję i skuteczność w realizacji biznesowych celów, a także innowacyjność prowadzonych działań. Tegorocznych finalistów oceniała światowa kapituła fachowców, a ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii odbyło się wśród najbardziej wpływowych osób w branży detalicznej, 6 kwietnia w Dubaju.

Zgodnie z nowym badaniem analizującym popularność marek - Sephora znalazła się także
w pierwszej trójce ulubionych brandów młodych konsumentów. „Love List Brand Affinity Index” 2017 opracowany przez Condé Nast USA i Goldman Sachs pokazał preferencje Millenialsów oraz generacji Z w kategoriach mody, handlu detalicznego i rynku kosmetycznego. Sondaż przeprowadzono na prawie trzytysięcznej grupie amerykańskich konsumentów w wieku 13-39 lat. Naukowcy stwierdzili, że kluczowym czynnikiem sukcesu brandów, które znalazły się w zestawieniu, jest ich obecność w sieci. Jako główne czynniki decydujące o ulubionym miejscu robienia zakupów konsumenci wymienili bowiem skuteczność, szybkość i wygodę. Sephora ze swą strategią nastawioną na liczne nowinki digitalowe znalazła się na szczycie indeksu najbardziej preferowanych marek wśród konsumentów młodszej grupy wiekowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA