PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie

  • Autor: newseria.pl
  • 07 lut 2014 09:41

Ruszył sklep internetowy Sephory w Polsce. Sieć drogerii nie rezygnuje jednak z otwierania nowych placówek stacjonarnych. Jak zapewniają jej przedstawiciele nowe sklepy nadal będą powstawać w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Sieć planuje też dalsze zmiany wyglądu już istniejących sklepów.

REKLAMA

Sephora rozbudowuje sieć sprzedaży i urozmaica jej kanały. Kilka dni temu ruszył sklep internetowy w Polsce. Sieć drogerii chce skorzystać z ożywienia na rynku kosmetyków, które pojawiło się w drugiej połowie ubiegłego roku, a wraz z nim pojawił się moda na kupowanie droższych, bardziej luksusowych preparatów. Od kilku miesięcy widać poprawiające się nastroje konsumentów.

- Jesteśmy zadowoleni z zeszłorocznych wyników. Wykorzystaliśmy szansę, która pojawiła się dzięki ożywieniu na rynku dóbr luksusowych. Druga połowa zeszłego roku była lepsza, widzimy trend wzrostowy, a to zapewne będzie miało przełożenie na sprzedaż - mówi agencji informacyjnej Newseria Artur Garnczarek, dyrektor sprzedaży w firmie Sephora Polska.

Podkreśla, że w ubiegłym roku nie było wyróżniających się pod względem wzrostu segmentów na rynku, natomiast w segmencie produktów kosmetycznych selektywnych (czyli kosmetyków kolorowych i perfum) oferowanych przez Sephorę coraz mocniej rozwija się kategoria makijażu.

- Mamy szeroką gamę produktów. Klientki coraz chętniej kupują kosmetyki kolorowe - zauważa Garnczarek.

Sephora zapowiada nowości w tym roku, ale na razie plany są objęte tajemnicą.

- Producenci zapowiadają wiele nowości, rozmawiamy o interesujących produktach, sami też będziemy wprowadzali nowe kategorie w rozwijających się obszarach biznesu - informuje dyrektor.

Spółka zamierza otwierać nowe drogerie i inwestować w remodeling już istniejących lokalizacji zgodnie z nowym konceptem.

Kosmetyczna firma jest obecna na ponad 30 rynkach w różnych krajach, co pozwala zbierać doświadczenia z różnych stron. Sephora stawia na klienta skłonnego do kupowania produktów z nieco wyższej półki, co oznacza m.in. wybór bardziej prestiżowych lokalizacji.

- Ważny jest też dobór asortymentu. Sephora z racji obecności na tak wielu rynkach ma dostęp do nowinek, zarówno w kategorii kosmetyków kolorowych, pielęgnacyjnych, jak i do najnowszych zapachów lansowanych w różnych krajach. To nam naprawdę bardzo pomaga - przekonuje Garnczarek.

Ważnym elementem działalności jest system badań, monitoringu i gromadzenia informacji na temat jakości usług w perfumeriach.

- Badamy dokładnie wszystkie reklamacje. Staramy się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia, czasem nawet w ciągu kilku godzin, tak, by klient miał poczucie, że reakcja jest bardzo szybka. Mamy również system, w którym badamy rzeczywiste odczucia klientów, którzy przychodzą na zakupy do perfumerii - mówi Artur Garnczarek i podkreśla, że podnoszenie jakości obsługi klienta poprawia wyniki sprzedażowe.

Rynek kosmetyków w Polsce w 2012 roku był według danych PMR wart 19 mld złotych.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA