PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Serenada otwiera podwoje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 26 paź 2017 15:32

Serenada otwiera podwoje mat. pras.

Krakowska Serenada rusza 27 października. Mayland Real Estate kończy tym samym pierwszy etap inwestycji. Inwestor planuje jeszcze kompleksową rewitalizację obiektów wokół centrum.

REKLAMA

Dzięki otwarciu Serenady, powstała największa strefa handlowo-rozrywkowa w Małopolsce. Dziś odwiedzalność Serenady szacowana jest na poziomie 10 mln klientów rocznie.

Serenada to przede wszystkim centrum modowe, aż 70 proc. najemców reprezentuje segment fashion. Wśród 160 lokali handlowo-usługowych są salony największych sieci modowych w Polsce m.in. Grupy LPP, H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex. Sklep Zary, hiszpańskiego giganta modowego, zajmie 3,5 tys. mkw. na dwóch poziomach nowego centrum. Pierwsze salony w Krakowie otworzą w Centrum Serenada amerykański lider modowy Forever 21, brytyjski New Look oraz niemiecki Van Graaf z powierzchnią 2100 mkw. Część najemców renegocjowała umowy po zakupie przez Mayland CH Krokus, np. marka CCC zdecydowała się na dwa razy większy salon niż począt­kowo planowała, a sklep Martes Sport powiększył się z 700 mkw. do blisko 1,2 tys. mkw. 

Obok wielkopowierzchniowych sklepów światowych marek sieciowych swoją ofertę prezentują rozpoznawalni na lokalnym rynku przedsiębiorcy m.in. Good Lood czy Przystanek Pierogarnia. Lokalni przedsiębiorcy w krakowskim obiekcie stanowią ok. 10 proc. najemców.

W strefie gastronomicznej nie zabraknie restauracji (m.in. Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło czy Olimp) oraz kawiarni (m.in. Starbucks i Costa Coffee). Operatorem spożywczym są delikatesy Piotr i Paweł.

— O tym, że Kraków to miasto o ogromnym potencjale biznesowym wiedzieliśmy od czasu, gdy budowaliśmy tu Centrum Handlowe Krokus. Potwierdzały to wszystkie analizy. Inwestycja była naszą deweloperską odpowiedzią na realnie istniejące potrzeby rosnącej liczby mieszkańców okolicznych osiedli i pracowników biur — mówi Maciej Kiełbicki, członek zarządu i dyrektor zarządzający Mayland Real Estate. — Co bardzo ważne, Serenada to już nie tylko nowoczesna galeria handlowa, ale centrum nowej generacji, zaspokajające także wiele innych potrzeb. Po połączeniu z istniejącym kompleksem sklepów, krytym aquaparkiem i Multikinem stanie się ważnym obiektem tego typu nie tylko w Krakowie, ale również w Małopolsce – dodaje dyrektor Kiełbicki. Według przedstawicieli inwestora, wspólnym mianownikiem planowanych przedsięwzięć jest otwartość na potrzeby lokalnej społeczności, a ona oczekuje m.in. zwiększenia rodzinnej przestrzeni relaksu i zasymilowanej z nią otwartej strefy gastronomicznej. — Do takich obiektów będzie należała przyszłość. Klienci oczekują obecnie bogatej oferty zakupowej, ale także propozycji rozrywki oraz możliwości szybkiego załatwienia spraw urzędowych. Kluczowym pojęciem jest w tej wizji słowo „bardziej”. Centrum Serenada będzie bardziej multifunkcjonalna niż dotąd znane obiekty. Jestem pewien, że odpowie na potrzeby klientów i zaznaczy swoją tożsamość na mapie północnego Krakowa — dodaje Marek Ciszewski, dyrektor Centrum Serenada.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.