PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sezonowe placówki 4F mają wzięcie

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 maj 2017 12:14

Sezonowe placówki 4F mają wzięcie 4F

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, po raz kolejny otwiera stoiska sezonowe na czas wakacji. W tym roku specjalny format sprzedaży będzie prowadzony w aż 39 lokalizacjach - to o 9 miejsc więcej niż w ubiegłym roku. Sezonowa sprzedaż będzie prowadzona w nadmorskich miejscowościach oraz kurortach wypoczynkowych.

REKLAMA

Marka 4F posiada obecnie blisko 180 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych przez cały rok. Dodatkowo w okresie wiosenno-letnim, czyli czasie najczęstszych urlopów i wypoczynku otwiera kilkadziesiąt sezonowych lokalizacji. Marka doskonale zdaje sobie sprawę, że jest to czas wzrostu zapotrzebowania na wygodną, funkcjonalną odzież, w modnym designie – a takie produkty oferuje właśnie 4F.  

- Stoiska sezonowe otwieramy stopniowo od marca, mają funkcjonować do września i października. W tym roku łącznie otworzymy 39 punktów sprzedaży między innymi w miejscowościach nadmorskich: Władysławo, Kołobrzeg, Niechorze, Ustka, Mielno, Łeba, Jastrzębia Góra czy Jastarnia. Obecni będziemy także w miejscowościach wypoczynkowych w Bieszczadach (Solina i Polańczyk), Mazurach (Ruciane Nida i Szczytno), Beskidzie Śląskim (Wisła), a także na Lubelszczyźnie (Okulinka) i w Wielkopolsce (Witkowo-Skorzęcin). W okresie letnim widzimy zwiększony popyt na odzież i akcesoria jakie oferujemy, więc naturalne jest dla nas wyjście do klienta w miejscu, w którym będzie akurat przebywał, w tym przypadku na wakacjach. Oczywiście jest to także świadomy zabieg wizerunkowy – promocja letniej kolekcji poprzez oferowanie jej w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Uważamy, że nasze propozycje ubioru idealnie sprawdzą się podczas wakacji i aktywnego wypoczynku - komentuje Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

Wśród 39 lokalizacji spółki aż 5 będzie dedykowanych tylko kolekcji 4F Junior, dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat. To nowość w ofercie marki na sezon.

- Urlopy spędza się w gronie najbliższych, często z dziećmi, dlatego chcemy wyjść z naszymi produktami również do młodszych odbiorców. Oprócz oferowania asortymentu 4F Junior w stoiskach sezonowych 4F, linia ta będzie miała swoje 5 oddzielnych lokalizacji - w Niechorzu, Pobierowie, Rowach, Łebie oraz Karwii - dodaje Małgorzata Gabryś.

Spółka OTCF to polska firma z ambitnymi planami rozwoju w zeszłym roku rozpoczęła ekspansję zagraniczną, powiększa również swoje lokalizacje w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA