Sfinks ma apetyt na portal


Firma Sfinks Polska podpisała z podmiotami będącymi właścicielami spółki prowadzącej na rynku polskim portal internetowy niezwiązany z branżą gastronomiczną, z którego usług korzysta ponad 1,5 mln klientów, dokument Termsheet o niewiążącym charakterze.
Na podstawie Termsheet strony uzgodniły wstępne warunki możliwej transakcji polegającej na nabyciu przez Sfinks 100% udziałów firmy. Zawarcie transakcji umożliwiłoby wykorzystanie synergii portalu należącego do firmy oraz usług świadczonych przez Sfinks na potrzeby realizacji Strategii Grupy Sfinks Polska S.A. na lata 2017-2022 w zakresie usługi delivery, tj. dostaw posiłków do klienta, przy jednoczesnej możliwości zaoferowania klientom dodatkowych, atrakcyjnych usług.
W przypadku skutecznej finalizacji ww. transakcji Sfinks Polska S.A. nie planuje zmiany profilu firmy.
Przewidywana cena nabycia i zasady płatności przez Sfinks udziałów firmy to ok. sześciokrotność EBIT firmy za 2016 rok skorygowana o wartość gotówki oraz zadłużenia firmy na dzień transakcji, płatna w 4 transzach, z czego ostatnia do dnia 20 czerwca 2018 roku.
Na mocy zawartego Termsheetu Sfinks przysługuje wyłączność na prowadzenie negocjacji w w/w zakresie na okres do 10 lipca 2017 r., z możliwością jego przedłużenia do 30 września 2017 r.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0