PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sfinks szykuje własną markę delivery

  • Autor: PAP
  • 03 kwi 2017 15:35

Sfinks szykuje własną markę delivery Sylwester Cacek, prezez Sfinks Polska

Sfinks Polska pracuje nad stworzeniem własnej marki delivery, chciałby ruszyć z dostawami jeszcze w pierwszym półroczu tego roku - poinformował prezes Sylwester Cacek.

REKLAMA

- Planujemy stworzyć markę własną delivery, marka jest w trakcie rejestracji. Postaramy się ruszyć jeszcze w pierwszym półroczu. Najwięcej pracy jest ze zorganizowaniem samych dostaw. Naszym celem jest wejście na rynek dość szybko i mocno - powiedział Biznes Cacek.
 
Nowa marka miałaby świadczyć usługi na rzecz wszystkich marek grupy.
 
- Chcielibyśmy wejść ze wszystkimi markami, które mamy w portfelu, choć może nie od razu w całej Polsce, bo nie wszędzie wszystkie są reprezentowane. Usługa delivery będzie rozwijana pod sieć stacjonarną - powiedział prezes.
 
Dodał, że rozważane są akwizycje i alianse pozwalające na zbudowanie skali działania i szerokiej oferty.
 
- W pierwszym etapie marka pracowałaby dla naszych marek, ale nie wykluczamy, że z czasem zapraszalibyśmy inne marki obecne na rynku. Na razie nie ma takiej potrzeby - powiedział Cacek.
 
Sfinks liczy na znaczny wzrost sprzedaży w kanale delivery we wszystkich sieciach spółki.
 
W strategii na lata 2017-22 spółka szacuje, że największy potencjalny udział dostaw w sprzedaży ogółem mogłaby mieć marka Fabryka Pizzy, ze sprzedażą w kanale delivery na poziomie 30-50 proc. Udział dostaw w sprzedaży Chłopskiego Jadła i Funky Jim mógłby wynieść 15-30 proc., dla Wook 20-30 proc. W przypadku marki Sphinx ten udział szacowany jest na 5-15 proc., a dla marki Meta - 5-10 proc.
 
Sfinks ocenia, że ma potencjał osiągnięcia istotnej przewagi konkurencyjnej w kanale delivery, dzięki znajomości marek z portfela spółki, bogatej ofercie produktowej i planowanej skali rozwoju sieci.
 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA