PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sfinks szykuje własną markę delivery

  • Autor: PAP
  • 03 kwi 2017 15:35

Sfinks szykuje własną markę delivery Sylwester Cacek, prezez Sfinks Polska

Sfinks Polska pracuje nad stworzeniem własnej marki delivery, chciałby ruszyć z dostawami jeszcze w pierwszym półroczu tego roku - poinformował prezes Sylwester Cacek.

REKLAMA

- Planujemy stworzyć markę własną delivery, marka jest w trakcie rejestracji. Postaramy się ruszyć jeszcze w pierwszym półroczu. Najwięcej pracy jest ze zorganizowaniem samych dostaw. Naszym celem jest wejście na rynek dość szybko i mocno - powiedział Biznes Cacek.
 
Nowa marka miałaby świadczyć usługi na rzecz wszystkich marek grupy.
 
- Chcielibyśmy wejść ze wszystkimi markami, które mamy w portfelu, choć może nie od razu w całej Polsce, bo nie wszędzie wszystkie są reprezentowane. Usługa delivery będzie rozwijana pod sieć stacjonarną - powiedział prezes.
 
Dodał, że rozważane są akwizycje i alianse pozwalające na zbudowanie skali działania i szerokiej oferty.
 
- W pierwszym etapie marka pracowałaby dla naszych marek, ale nie wykluczamy, że z czasem zapraszalibyśmy inne marki obecne na rynku. Na razie nie ma takiej potrzeby - powiedział Cacek.
 
Sfinks liczy na znaczny wzrost sprzedaży w kanale delivery we wszystkich sieciach spółki.
 
W strategii na lata 2017-22 spółka szacuje, że największy potencjalny udział dostaw w sprzedaży ogółem mogłaby mieć marka Fabryka Pizzy, ze sprzedażą w kanale delivery na poziomie 30-50 proc. Udział dostaw w sprzedaży Chłopskiego Jadła i Funky Jim mógłby wynieść 15-30 proc., dla Wook 20-30 proc. W przypadku marki Sphinx ten udział szacowany jest na 5-15 proc., a dla marki Meta - 5-10 proc.
 
Sfinks ocenia, że ma potencjał osiągnięcia istotnej przewagi konkurencyjnej w kanale delivery, dzięki znajomości marek z portfela spółki, bogatej ofercie produktowej i planowanej skali rozwoju sieci.
 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.