PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć Butik uruchomiła pierwszy sklep w nowym koncepcie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 wrz 2014 12:45

16 sierpnia sieć sklepów Trend & Fashion Group otworzyła w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska salon sprzedaży Butik z nowym shop conceptem - Multibrand z konfekcją damską, dedykowany kobietom stawiający na modny i elegancki wygląd.

REKLAMA

W ubiegłym roku sieć postawiła na nowy format podziału asortymentu firmy na trzy nizależne linie: Forever Pink, Rue Paris oraz For Fitness.

- Nasza wieloletnia działalność na polskim rynku odzieżowym zaowocowała bardzo ciekawymi pomysłami, których filarem jest skrupulatny podział marki na dedykowane działy pod konkretne klientki. Indywidualne podejście do każdej z grup pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców, a także zbudować społeczność wokół nich, którą będzie łączyło coś więcej niż same zakupy - Grzegorz Garyga, dyrektor kreatywny Trend & Fashion Group

- Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach handlowych, które w ostatnich latach stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu przez Polaków. Nie może nas tam zabraknąć. Jednak shop concept w mallu musi być zupełnie inny niż miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych sklepów - Agnieszka Janisz, kierownik działu Visual Merchandising Trend & Fashion Group

Nowootwarty salon powstał według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają wrażenie większej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są bardzo widoczne to metal, szkło oraz białe drewno. Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju. Na środku znajduje się pełnowymiarowy wybieg.

Układ salonu prezentuje przede wszystkim na swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według brandów (Forever Pink, Rue Paris i For Fitness). Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, jak również manekiny i (indywidualny sposób prezentowania produktów.

Butik w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska jest na razie pierwszym salonem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA