PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć by Insomnia planuje ekspansję i szykuje metamorfozę swoich sklepów

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 kwi 2014 13:12

Remodeling istniejących sklepów według nowatorskiego konceptu i otwarcia salonów m.in.: w Warszawie oraz w mniejszych miastach Polski to plany polskiej marki odzieżowej by Insomnia, które zdradza w rozmowie z naszym portalem Natalia Pstrokońska, współzałożycielka firmy.

REKLAMA

Brand odzieżowy by Insomnia, stworzony przez Natalię Pstrokońską i Marlenę Niestryjewską jest obecny na polskim rynku od 2011 roku. Bazuje na sieci sklepów, które właścicielki rozwijały przez 10 lat, sprzedając w nich odzież duńskich marek. Od trzech lat by Insomnia to autorska polska marka, obecna w największych miastach Polski, licząca dziś 12 salonów własnych.

- Mamy sklepy w Trójmieście, skąd pochodzimy i gdzie wszystko się zaczęło. Ale też w Warszawie przy ulicy Chmielnej i na Nowym Świecie. Najbliższe otwarcie planowane jest na połowę kwietnia. Będzie to pierwszy sklep w centrum handlowym w Warszawie - w CH Blue City - mówi Natalia Pstrokońska.

W najbliższych latach planowane są kolejne otwarcia. - Chcielibyśmy pojawiać się nie tylko w dużych miastach, ale otwierać salony firmowe w mniejszych miejscowościach, bo zapotrzebowanie jest naprawdę bardzo duże. Mamy zapytania ze Śląska, Częstochowy, Szczecina. Naszym planem jest to, aby dotrzeć do jak największej liczby klientek.

Wszystkie salony marki by Insomnia przejdą remodeling. Zmieniony został już wystrój sklepów na Nowym Świcie i na Chmielnej. By Insomnia współpracuje z firmą Soma Architekci, która przygotowała projekt modernizacji sklepów należących do sieci. Najnowszy salon w Blue City będzie sklepem flagowym, wykonanym całkowicie według nowej koncepcji, która ma być kojarzona z marką.

- Koncepcja musi być spójna z naszą ideologią, czyli musi być bardzo prosta, nawiązująca do estetyki skandynawskiej, naturalna z dużą ilością bieli, z elementami kojarzącymi się z nadmorskim klimatem, z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań - podkreśla Natalia Pstrokońska.

Jak mówi właścicielka firmy, ważnym kanałem sprzedaży jest sklep intenetowy, jednak podkreśla, że klientki doceniają możliwość bezpośredniego kontaktu z ofertą, kiedy mogą ją obejrzeć, dotknąć i przymierzyć.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA