PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć Frankie`s szykuje ekspansję w centrach handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 17 mar 2014 11:37

Duński koncept, wrocławskie korzenie, czwarty punkt na mapie stolicy Dolnego Śląska i pierwszy w Małopolsce. Nowe lokale sieci juice barów Frankie's powstaną we Wrocławiu przy ul. Szczytnickiej oraz przy ul. Stolarskiej w Krakowie. Otwarcia zaplanowane są na kwiecień br.

REKLAMA

Aktualnie w ramach sieci działają 3 lokale we Wrocławiu: przy ul. Wita Stwosza w samym sercu Rynku, w DH Renoma i CH Magnolia Park. Krakowski punkt oraz Frankie's na ul. Wita Stwosza we Wrocławiu to jednostki własne marki, pozostałe działają na zasadach franczyzy. Na wrzesień br. zaplanowano otwarcie szóstego lokalu, który powstanie w aktualnie budowanej Galerii Warmińskiej w Olsztynie.

Sieć juice barów Frankie's istnieje od stycznia 2012 roku.

- Stawiamy na niebanalne połączenia prostych smaków, przygotowywane tylko ze świeżych owoców i warzyw. Dodatkowo w menu oferujemy kanapki i sałatki. Obsługa lokali jest zawsze otwarta na luźną rozmowę nie tylko po polsku, co sprawia, że wielu obcokrajowców czuje się u nas jak w domu - mówi Martin Hofman Laursen, właściciel firmy CPH, która jest właścicielem sieci.

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. złotych, a miesięczna opłata franczyzowa - 5 proc. miesięcznego przychodu brutto. Aby otworzyć punkt Frankie's niezbędny jest lokal o powierzchni 60-75 mkw. Całkowita kwota inwestycji to około 180 tys. złotych (w zależności od lokalizacji).

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA