PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć gastronomiczna My Culture może wejść do polskich centrów handlowych

  • Autor: Portalspozywczy.pl
  • 28 lut 2012 14:06

My Culture - sieć barów ze zdrowymi przekąskami - zamierza wejść do Polski. Poszukuje franczyzobiorców oraz firmy zainteresowanej licencją master, która chciałaby rozwinąć i nadzorować rozwój spółki na terenie naszego kraju.

REKLAMA

Sieć ma swoje jednostki w Europie i Azji. W najbliższym czasie wejdzie do Lizbony oraz Dublina.

Punkty z tym logo funkcjonują na zasadzie wolno stojących kiosków, a ważnym elementem przyciągającym klientów jest samoobsługa.

My Culture to - jak podaje firma - "zdrowa alternatywa" dla potraw serwowanych przez punkty gastronomiczne głównie w galeriach handlowych. Przekąski i desery wytwarzane są na bazie świeżych i mrożonych jogurtów, produktów organicznych zawierających probiotyki i prebiotyki, produktów beztłuszczowych, bezcukrowych, bezglutenowych oraz warzyw i owoców.

Więcej: www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA