PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć Mila rusza z kampanią reklamową

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 12 mar 2015 12:32

Zaczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sieć supermarketów Mila. Akcję, promującą sklepy jako „nową, świeżą sieć supermarketów", przygotowała agencja 4Frame - informują wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Sieć supermarketów Mila działa na rynku od początku br. Uruchomiła ją spółka market-Detal na bazie sklepów działających do końca ub.r. pod szyldem Polomarket. Sieć liczy obecnie ok 170 sklepów.

Pozycjonowanie nowej marki jest oparte na byciu blisko każdego klienta: budowaniu z nim pozytywnej relacji oraz znajomości jego potrzeb i oczekiwań. Atutami Mila, podkreślanymi w komunikacji marketingowej, mają być z jednej strony świeże produkty i regionalne artykuły (stąd w reklamach hasła „Znamy się na świeżości" i „Znamy się na jakości"), a z drugiej - przyjazna atmosfera i obsługa w sklepach (stąd claim marki: „Zakupy, aż miło").

 

Działania reklamowe są realizowane w radiu, prasie, internecie, na outdoorze, a także w punktach sprzedaży (w tym w samych supermarketach Mila). Z różną intensywnością będą prowadzone przez cały rok.

 

Koncepcję komunikacji sklepów Mila oraz kreację ich reklam ATL-owych przygotowała agencja 4Frame. Identyfikację wizualną sieci zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA