PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć PAUL chce podbić polski rynek

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lip 2015 13:34

Sieć PAUL chce podbić polski rynek Restauracja PAUL w Warsaw Financial Center

22 lipca wystartował pierwszy w Polsce lokal gastronomiczny francuskiej sieci PAUL. Zamierza ona na dobre rozgościć się w Polsce. O planach ekspansji opowiada serwisowi Propertynews.pl Maciej Gajkowski, dyrektor generalny LS Travel Foodservice Poland.

REKLAMA

Pierwsza restauracja PAUL już działa. W tym roku planowana jest też kolejna. Czy wybrana została już dla niej lokalizacja?  

M.G. Otwarcie kolejnego lokalu PAUL planujemy w czwartym kwartale br., w Hali Głównej Dworca Centralnego PKP Warszawa. Punkt będzie miał ok. 60 mkw.  

Sieć PAUL zapowiada też nowe otwarcia w prestiżowych lokalizacjach. Jakie miejsca są brane pod uwagę: centra handlowe, ulice handlowe, biurowce?

M.G. Prowadzimy rozmowy dotyczące potencjalnych,  nowych lokalizacji, w których planujemy otworzyć nasze punkty w przyszłym roku. Docelowo w przeciągu 10 lat ma powstać kilkanaście lokali PAUL  w dużych, polskich miastach. W chwili obecnej interesuje nas wiele,  rozmaitych lokalizacji. Wśród nich znajdują się zarówno  centra handlowe, biurowce,  punkty przy głównych ulicach a także lotniska.  

Kto jest projektantem wystroju wnętrz otwartego już lokalu w Warsaw Financial Center? Czy wystrój nawiązuje do innych funkcjonujących na całym świecie?

M.G. Wszystkie lokale PAUL projektuje francuskie biuro projektowe, które współpracuje z PAUL GROUP. Nasi projektanci dostosowują projekt do naszych wymogów,  zarówno estetycznych jak i związanych  z wymogami prawa polskiego . Zależy nam na jak najlepszym wykorzystaniu możliwości jakie daje dane miejsce i maksymalnej optymalizacji  przestrzeni. Chcemy tworzyć wyjątkowe, przyjazne miejsc, które pozwoli naszym gościom poczuć klimat typowo francuskiej restauracji i piekarni.

Dlaczego PAUL Group zdecydowała się wejść na polski rynek? Jakie czynniki o tym zadecydowały?

M.G. Polska gospodarka jest stabilna, a to zachęca nowych inwestorów do rozwijania swoich biznesów na tym rynku. Sieć piekarni i restauracji PAUL, jest obecna już w ponad 30 krajach - od Europy, po Afrykę i Azję, gdzie działa z sukcesem i ma już ponad 218 lokali. Nadszedł czas na Polskę, zaczynamy od Warszawy. Jesteśmy pewni, że Warszawiacy pokochają nasze wypieki.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA