PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć sklepów Tchibo celuje w miasta powyżej 200 tys. mieszkańców

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 kwi 2013 12:05

Sieć sklepów Tchibo celuje w miasta powyżej 200 tys. mieszkańców

Jak dowiedział się Propertynews.pl, Tchibo otworzy w tym roku kilka nowych sklepów w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Rozwój ma też dotyczyć zmiany wystroju i przebudowy istniejących punktów.

REKLAMA

Jak tłumaczy Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo Warszawa, w miastach z liczbą powyżej 200 tys. mieszkańców spółka widzi duży potencjał wynikający z siły nabywczej i relatywnie niskiej reprezentacji placówek z tym logo. - Naszym celem jest rozważna ekspansja sieci sklepów Tchibo. Wybieramy tylko najlepsze lokalizacje, które spełniają przyjęte przez nas kryteria - dodaje.

Tchibo ma obecnie 50 sklepów własnych i 3 outletowe. Do sieci dołączy w czerwcu nowy sklep w Warszawie.

Jak informuje przedstawiciel firmy, rozwój dotyczyć ma nie tylko zwiększenia liczby placówek, ale też zmiany ich wystroju i przebudowy pod kątem funkcjonalności i potrzeb klientów. Właściciele planują też ściślejsze powiązanie dwóch kanałów sprzedażowych: sklepów stacjonarnych ze sklepem internetowym Tchibo.pl.

Oryginalna koncepcja biznesowa brandu, polegająca na łączeniu sprzedaży produktów kawowych z kolekcjami towarów użytkowych przynosi dobre efekty. - Co roku wprowadzamy do sprzedaży ok. 2000 tzw. produktów użytkowych - mówi Szymon Dąbrowski. - W tym roku będziemy mieli dużo nowości: nowe modele maszyn Cafissimo, kawy ziarniste Tchibo Privat Kaffee z certyfikatem Rainforest Alliance Certified. Zwiększamy też ofertę tzw. zrównoważonych produktów, np. wykonanych z bawełny ekologicznej czy posiadających uznane na świecie certyfikaty, takie jak np. FAIRTRADE - tłumaczy.

Tchibo stawia też na współpracę z portalami społecznościowymi. Jak informuje przedstawiciel sieci, firma będzie dalej wykorzystywać narzędzia, które się sprawdzają i są doceniane przez klientów, takie jak np. Święto Kawy czy dialog z konsumentami na "fanpagu" na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA