PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć sklepów z obuwiem dla dzieci mocno wchodzi w e-handel

  • Autor: Bartek
  • 02 lut 2012 10:24

Sklep internetowy Bartek odnotował 46-procentowy wzrost sprzedaży w 2011 roku - poinformowała spółka.

REKLAMA

W wymiarze rocznym sklep internetowy Bartka zrealizował sprzedaż na poziomie 2,71 mln zł. W stosunku do minionego roku wartość ta jest wyższa o 46,13 proc.

W 2011 roku Bartek sprzedał w sieci ponad 22 tys. par obuwia, co stanowi wzrost o 43,35 proc. w stosunku do wyniku z roku 2010.

Jak podała firma, sprzedaż do klienta końcowego wyniosła blisko 20 tys. towarów, a w kanale B2B - 2,5 tys.

- Nasz sklep osiągnął pierwszy próg dojrzałości. Jest to serwis wygodny i funkcjonalny oraz znajdujący się pod sprawdzonym adresem. Właśnie przeniesienie zaufania, jakie firma zdobyła przez 20 lat obecności na rynku, na przestrzeń internetową uznajemy za podstawowy wpływ na taki wynik - przyznaje Mirosław Dmowski, e-Commerce Manager.

- Dziś mamy na rynku e-sprzedaży wiele serwisów oferujących podobne produkty, a elementem decydującym o przychylności klienta staje się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa transakcji - dodaje.

W sezonie jesiennym sklep uruchomił możliwość realizacji zakupów za pośrednictwem paczkomatów InPost - systemowi skrytek pocztowych, służących do odbierania przesyłek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Już wkrótce sklep internetowy Bartek odświeży layout. Pojawi się wersja anglojęzyczna - w ostatnim roku ponad 500 zamówień na blisko 700 par butów wysłano poza granice Polski, głównie do Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na Litwę i Łotwę.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA