PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć Stokrotka zmieni się

  • www.portalspozywczy.pl
  • 20 maj 2013 10:15

Należąca do grupy Emperia Holding, sieć supermarketów Stokrotka pracuje w ramach strategii "Nowa jeszcze lepsza Stokrotka" nad nową koncepcją sklepu. Spółka chce także radykalnie odświeżyć logo i wizerunek Stokrotki.

REKLAMA

Obecnie prowadzone są prace związane z projektowaniem nowego układu sal sprzedaży sklepów Stokrotka. Według Dariusza Kalinowskiego, prezesa Emperii pierwsze supermarkety po remodelingu mogą ruszyć już na przełomie sierpnia i wrześnie 2013 r. Będą to placówki testowe.

Prezes Emperii zaznaczył, że w tym roku remodeling i gruntowna zmiana układu sklepów obejmie jedynie część Stokrotek, a zmian w większości sklepów można spodziewać się w przyszłym roku. Wtedy po testach i zatwierdzeniu nowego budżetu na 2014 r. zmiany zostaną wdrożone w ponad 200 sklepach Stokrotka działających w kraju.

Jednocześnie Emperia pracuje nad strategią marketingową dla swoich placówek, w tym nowym logo.

Stokrotka systematycznie wprowadza w życie nową strategię asortymentową, poszerzając ofertę z produktami typu convenience, w tym mięsa pakowanego, wstępnie przygotowanego do spożycia. Sukcesywnie rozszerzana jest także oferta towarów pod marką własną. 

Emperia ruszyła także z nową strategią cenową. Spółka bardzo mocno negocjuje z dostawcami. 

Sieć sklepów Stokrotka ma obecnie w Polsce ponad 200 supermarketów i należy do lubelskiej grupy Emperia Holding. W tym roku firma chce uruchomić 15 nowych sklepów, a w kolejnych latach po ok. 30 placówek.

Więcej: www.portalspozywczy.pl 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA