PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sieć Szachownica stawia na rebranding

Sieć Szachownica stawia na rebranding
Szachownica
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 29 lut 2016 14:36

Rebranding swoich sklepów rozpoczęła Szachownica, która zapowiada, że w roku 2016 odnowi wszystkie swoje starsze salony, a część z nich zostanie powiększona dodatkową powierzchnią.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 29 lut 2016 14:36

- Rebranding sieci rozpoczęliśmy jeszcze w roku 2015 kiedy to zaprezentowaliśmy zupełnie nową wersję logotypu naszej firmy komentuje prezes zarządu spółki Joart – Artur Kuczyński. Nowe logo pokazuje kierunek, w którym ewoluuje Szachownica. W grudniu ubiegłego roku wprowadziliśmy program lojalnościowy i kartę Szachomat, która ma na celu dedykowanie specjalnych promocji i jednoczesne „zarabianie” wirtualnej waluty do wydawania podczas dokonywania kolejnych zakupów. Zakończyliśmy generalny remont m.in. salonu w Świdnicy, Kielcach, Grudziądzu oraz Wrocławiu,  a wkrótce rozpoczniemy prace mające na celu powiększenia kilku salonów w CH Tesco m.in. Opole i Zielona Góra. Przed nami dużo ciężkiej pracy i kolejne nowe wyzwania – dodaje Artur Kuczyński.

Spółka Joart działająca na Polskim rynku od ponad 10 lat zajmuje się dystrybucją odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • SzachMat 2016-03-01 07:34:35
    Na brandingmonitor.pl już dawno można było o tym przeczytać. Spóźnione info...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.143.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.