PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe eksportują coraz więcej

  • www.portalspozywczy.pl
  • 09 paź 2014 09:05

Według szacunków Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji wartość polskich produktów (w tym żywności i napojów) wyeksportowanych za pośrednictwem sieci handlowych wzrośnie w 2014 r. do 10 mld zł.

REKLAMA

Przypomnijmy, że według danych POHiD w 2013 r. wartość eksportu polskich towarów za pośrednictwem sieci handlowych wyniosła ok. 7 mld zł. W tym roku trafią za granicę - pod markami własnymi sieci oraz produktami pod markami producentów - wyroby warte 3 mld zł więcej. Należy zaznaczyć, że udział żywności w eksporcie przez sieci handlowych to ok. 80 proc.

Dodatkowo sprzedaż polskiej żywności w działających za granicą sklepach ma napędzać akcja „Jem bo polskie", w ramach której sieci handlowe chcą zwiększyć spożycie jabłek i warzyw na krajowym rynku, ale także eksport owoców na rynki zewnętrzne.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA