PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe muszą poprawiać rentowność

  • www.portalspozywczy.pl
  • 14 lut 2014 15:17

- Rynek handlu w Polsce konsoliduje się, istniejące sieci rosną w siłę, w związku z tym skala rentowności w każdym z jego segmentów przesuwa się w górę. Obroty, które kilka lat temu były wystarczające do osiągnięcia rentowności biznesu, dziś mogą już być za małe - uważa Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

REKLAMA

- Innymi słowy - przesuwa się punkt, od którego operator będzie uzyskiwał stabilną rentowność swojej sieci - mówi.

Jego zdaniem, z perspektywy sieci handlowych, kluczem do sukcesu jest skala biznesu. To właśnie osiągnięta bardzo duża skala umożliwia takim dyskontom jak Biedronka czy Lidl zarządzać logistyką, oferować atrakcyjne ceny czy przeprowadzać ciekawe akcje tematyczne. - Skala będzie kluczem do sukcesu nie tylko dyskontów, ale także sieci supermarketów - mówi Piotr Grauer. Dodaje, że nie ma konkretnej kwoty, która mogłaby być uniwersalnym miernikiem optymalnej skali działalności, ponieważ w każdym segmencie jest inna sytuacja.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA