PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe muszą zmienić swoje strategie biznesowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 maj 2014 09:14

Sieci handlowe muszą zmienić swoje strategie biznesowe

Zmieniające się oblicze sektora handlowego oraz rosnące oczekiwania klientów zmuszają najemców do przedefiniowania i dostosowania swoich modeli biznesowych do nowych wyzwań. Rozwój nowych technologii, w tym aplikacji mobilnych oraz rosnące znaczenie mediów społecznościowych i sektora e-commerce w ostatnich latach wyraźnie wpłynęły na obecny kształt rynku oraz nowe trendy obserwowane w tym sektorze - mówi Patrycja Dzikowska, Associate Director, Dział Doradztwa i Analiz DTZ.

REKLAMA

- Wśród najemców obserwujemy działania wychodzące naprzeciw zmieniającym się potrzebom i wymaganiom rynku. Sieci handlowe wprowadzają nowe koncepty bardziej dopasowane do nowych rynków i formatów handlowych - mówi Renata Kusznierska, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych na region Europy Środkowo-Wschodniej, DTZ.

- Z jednej strony wprowadzaja większe lokale z szerszą niż do tej pory ofertą (Komputronik Megastore, Smyk Megastore), a z drugiej zmniejszają tradycyjnie duże sklepy, żeby dostosować się do funkcjonowania w ramach centrów handlowych (Decathlon Easy) czy dopasować swój model handlowy do mniejszych obiektów typu "convenience" czy rynków mniejszych miast (Empik Express). W centrach handlowych pojawiają się testujące rynek sklepy tymczasowe (pop-up store) czy tzw. showrooms, gdzie prezentowane są kolekcje projektantów, a nawet pracownie krawieckie (showroom Furelle w Silesia City Center) - dodaje Renata Kusznierska.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • dodo 2014-05-30 13:30:18
    jedyne co media expert musi to wykupić Avans i się rozwijać dalej.
  • karrot 2014-06-02 11:24:30
    dokładnie, ME z tego co widzę dobrze sobie radzi. Nawet wspiera ten Avans i sprzęt u nich zakupiony można reklamować w Media Expert. To chyba o czymś świadczy.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.