PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe nie boją się dokładać do e-sklepów

  • Autor: Daily Mail
  • 29 lip 2014 08:20

Supermarkety w Wielkiej Brytanii tracą 100 mln funtów rocznie na obsłudze swoich e-sklepów. Jak wyliczyli eksperci, średnie opłaty za dostawę zamówionego towaru do domu klienta wynoszą 3-4 funty, podczas gdy rzeczywisty koszt pojedynczej tego typu operacji to dla sieci 20 funtów. Mimo to sieci handlowe decydują się na dokładanie do biznesu, bo chcą przywiązać do siebie klienta - czytamy w Daily Mail.

REKLAMA

Sieciom tak zwanej "wielkiej czwórki" (Tesco, Sainsbury's, Morrisons i Asda) w Wielkiej Brytanii coraz trudniej jest rywalizować z szybko rozwijającymi się dyskontami. Regularnie zmniejsza się ich sprzedaż i udziały w rynku. Jak zauważa Dave McCarthy, analityk handlu detalicznego, supermarkety dyskontowe rosną dwa razy szybciej, niż rynek handlu online. Choć "wielka czwórka" inwestuje w e-commerce, długo przyjdzie jej jeszcze czekać, aż projekty te staną się rentowne.

Jak wynika z najnowszego badania instytutu IMRG "MetaPack UK Delivery Index Report" liczba zamówień online w Wielkiej Brytanii w maju tego roku wzrosła o 1/5 w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Z kolei w stosunku do kwietnia 2014 r. wzrosła o 5,2 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA