PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe nie boją się dokładać do e-sklepów

  • Autor: Daily Mail
  • 29 lip 2014 08:20

Supermarkety w Wielkiej Brytanii tracą 100 mln funtów rocznie na obsłudze swoich e-sklepów. Jak wyliczyli eksperci, średnie opłaty za dostawę zamówionego towaru do domu klienta wynoszą 3-4 funty, podczas gdy rzeczywisty koszt pojedynczej tego typu operacji to dla sieci 20 funtów. Mimo to sieci handlowe decydują się na dokładanie do biznesu, bo chcą przywiązać do siebie klienta - czytamy w Daily Mail.

REKLAMA

Sieciom tak zwanej "wielkiej czwórki" (Tesco, Sainsbury's, Morrisons i Asda) w Wielkiej Brytanii coraz trudniej jest rywalizować z szybko rozwijającymi się dyskontami. Regularnie zmniejsza się ich sprzedaż i udziały w rynku. Jak zauważa Dave McCarthy, analityk handlu detalicznego, supermarkety dyskontowe rosną dwa razy szybciej, niż rynek handlu online. Choć "wielka czwórka" inwestuje w e-commerce, długo przyjdzie jej jeszcze czekać, aż projekty te staną się rentowne.

Jak wynika z najnowszego badania instytutu IMRG "MetaPack UK Delivery Index Report" liczba zamówień online w Wielkiej Brytanii w maju tego roku wzrosła o 1/5 w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Z kolei w stosunku do kwietnia 2014 r. wzrosła o 5,2 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.