PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe nie nadążają z wykorzystaniem technologii mobilnych

  • Autor: biztok.pl/Rzeczpospolita
  • 30 lip 2014 16:00

Coraz popularniejszym kanałem dostępu do internetu jest już nie tylko komputer, ale przede wszystkim aplikacje mobilne umożliwiające dostęp przez komórkę i smartfona. Polskie sieci handlowe ciągle jeszcze nie nadążają za tym trendem - podaje biztok.pl.

REKLAMA

Jak wynika z danych StatCounter Global opracowanych przez Boston Consulting Group, które cytuje Rzeczpospolita, aż 38 proc. ruchu internetowego w Polsce odbywa się przez urządzenia mobilne. To wynik znacznie lepszy niż średnia nie tylko dla Europy, ale też świata.

Nie idzie to jednak w parze z liczbą aplikacji tworzonych przez polskie sklepy. Według BCG, Biedronka, Żabka czy Auchan nie mają nawet prostej aplikacji, która wspierałaby ruch klientów w internecie. Nie mają ich także odzieżowi giganci: LPP i sportowy 4F.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA