PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sieci handlowe nie nadążają z wykorzystaniem technologii mobilnych

  • Autor: biztok.pl/Rzeczpospolita
  • Dodano: 30 lip 2014 16:00

Coraz popularniejszym kanałem dostępu do internetu jest już nie tylko komputer, ale przede wszystkim aplikacje mobilne umożliwiające dostęp przez komórkę i smartfona. Polskie sieci handlowe ciągle jeszcze nie nadążają za tym trendem - podaje biztok.pl.

  • Autor: biztok.pl/Rzeczpospolita
  • Dodano: 30 lip 2014 16:00
Jak wynika z danych StatCounter Global opracowanych przez Boston Consulting Group, które cytuje Rzeczpospolita, aż 38 proc. ruchu internetowego w Polsce odbywa się przez urządzenia mobilne. To wynik znacznie lepszy niż średnia nie tylko dla Europy, ale też świata.

Nie idzie to jednak w parze z liczbą aplikacji tworzonych przez polskie sklepy. Według BCG, Biedronka, Żabka czy Auchan nie mają nawet prostej aplikacji, która wspierałaby ruch klientów w internecie. Nie mają ich także odzieżowi giganci: LPP i sportowy 4F.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.73.14.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.