PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sieci handlowe potrzebują nowych strategii

Sieci handlowe potrzebują nowych strategii
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 06 paź 2014 16:17

Większość graczy musi zdefiniować swoją strategię. Muszą określić gdzie chcą być na tym rynku i czym chcą się wyróżnić na tle konkurencji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Krysiak, Senior Consultant Retailer Services Nielsen.

Jesteśmy na takim etapie rozwoju polskiego rynku, że większość graczy musi zdefiniować swoją strategię. Muszą określić gdzie chcą być na tym rynku i czym chcą się wyróżnić na tle konkurencji. W tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu konkurencyjnym trzeba znaleźć miejsce dla siebie. To już się dzieje. Wszystko zależy od tego jaką grupę konsumentów firmy chcą ściągnąć do swoich sklepów. Niektóre sieci stawiają na ściągnięcie konsumentów zainteresowanych zakupem produktów dla dzieci, inne na konsumentów zainteresowanych chemią/detergentami i wyposażeniem dla domu, a jeszcze inni będą mocno podkreślać ofertę produktów świeżych, czy lokalnych. To wszystko zależy od oferty i tego, co sieć chce zakomunikować, aby ściągnąć klienta do swoich sklepów.

Czytaj więcej: Sieci handlowe muszą na nowo zdefiniować swoje strategie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.152.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.