PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe: Wschód Polski to uboższy konsument, ale i duży potencjał

  • Autor: Dlahandlu.pl/Propertynews.pl
  • 17 paź 2012 10:49

Sieci handlowe: Wschód Polski to uboższy konsument, ale i duży potencjał

Jak wynika z danych Gfk Polonia, wschód Polski nadal pozostaje obszarem niezagospodarowanym przez sieci handlowe. - Jeśli chodzi o sklepy naszej sieci, która są najbardziej wysunięte na wschód, mamy placówki w Białymstoku oraz w Rzeszowie i w tych miastach otworzymy jeszcze po jednym punkcie - mówi Tadeusz Rysiukiewicz, dyrektor departamentu handlowego w sieci Piotr i Paweł.

REKLAMA

- Wskaźniki dla wschodu nie są dobre, ale chcąc się rozwijać, musimy tam zaistnieć. Widzimy duży potencjał na tym rynku - duże nadzieje wiążemy m.in. z miastami przygranicznymi - zapowiedział podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Krzysztof Waligórski, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów.

Panuje pogląd, że wschód jest dobrym miejscem na rozwój. - My jednak nie widzimy, aby lokalizacje wschodnie były rentowniejsze od np. tych na zachodzie kraju. Wschód oznacza uboższego konsumenta i inną demografię. Jest tam więcej mniejszych miejscowości, do których trudniej dotrzeć, co oznacza wysokie koszty logistyki - dodał Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.

Tadeusz Rysiukiewicz, dyrektor departamentu handlowego w sieci Piotr i Paweł, przyznał, że sieć nie planuje intensywnego rozwoju na wschodzie. - Otwieramy ok. 10 sklepów rocznie, więc muszą to być bardzo przemyślane lokalizacje. Nasze sklepy będziemy otwierać w galeriach handlowych i dużych miastach. Jeśli chodzi o sklepy naszej sieci, która są najbardziej wysunięte na wschód, to mamy placówki w Białymstoku oraz w Rzeszowie i w tych miastach otworzymy jeszcze po jednym sklepie. W 2013 r. ruszymy również ze sklepem w Krakowie, a nasza sieć przekroczy liczbę 100 placówek - podsumował Tadeusz Rysiukiewicz.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA