PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci handlowe wydają miliony na reklamę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 15 lut 2016 11:18

Sieci handlowe wydają miliony na reklamę fot. Fotolia

Lidl, Play, Media Expert i Orange to firmy, które w 2015 r. wydały najwięcej na reklamy w mediach. Wydatki Lidla wyniosły 529,5 mln zł, czyli o 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej - informują Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Lidl w 2015 r. najwięcej wydawał w telewizji i znacznie zredukował wydatki w gazetach i magazynach. Stacje telewizyjne na reklamach tej marki zarobiły cennikowo 300,2 mln zł (wzrost w skali roku o 24,4 proc.), zaś radia – 198,4 mln zł (wzrost o 30,7 proc.). Zwiększono też wydatki na reklamę zewnętrzną -  o 33,7 proc., do 17,8 mln zł.

Ograniczono natomiast wsparcie Lidla na łamach dzienników i magazynów. W gazetach – o 37,3 proc., do 4,2 mln zł, a w czasopismach – o 65,7 proc., do 8,8 mln zł.

Lidl jesienią 2015 roku wprowadził nową strategię komunikacji – zakończył emisję reklam z udziałem kucharskiego duetu Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Tego drugiego w reklamach marki zastąpiła Dorota Wellman.

  • pora 2016-02-17 22:27:51
    myślałem że w te święta zrobią powtórkę, ale to by było już mega bezczelne chociaż dobre :D
  • ruko 2016-02-16 22:56:55
    ME to wydało tak ze głośno było o nich przez 0,5 roku jeszcze po emisji w święta.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA