PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci muszą powalczyć o lojalność klientów

  • dlahandlu.pl
  • 26 lis 2014 14:03

Sieci detaliczne, które chcą utrzymać lojalnych klientów i pozyskać nowych, powinny traktować dobrą cenę i świeżość w przypadku produktów spożywczych jako oczywistość, a inspiracji do kreowania wizerunku marki szukać u swoich najlojalniejszych klientów - to oni najczęściej dokładnie wiedzą na czym polega przewaga konkurencyjna danej sieci - mówi Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry.

REKLAMA

Polacy są coraz lepiej poinformowani, zmieniają się ich nawyki żywieniowe, poszukują bardziej wyrafinowanych produktów. Sieci zauważyły, że świeże produkty skutecznie przyciągają klientów (i stają się atrakcyjną alternatywą dla bazaru czy warzywniaka pod domem), pod warunkiem, że oferowane produkty są odpowiednio dobrej jakości.

Kolorowe warzywa czy owoce, pachnące pieczywo, apetycznie wyglądające sery i wędliny - to wszystko działa na nasze zmysły i sprawia, że kupujemy więcej. Dobra oferta produktów świeżych jest jednak naprawdę trudnym wyzwaniem i nie każda sieć dobrze z tym sobie radzi. Z drugiej strony komunikacja bazująca na podkreślaniu świeżości produktów jest równie utartym schematem jak niskie ceny. Polski konsument po 25 latach od pojawienia się dużego wyboru towarów na półkach sklepowych zaczyna mieć wymagania nieco większe niż tylko dostępność towaru - podkreśla Agnieszka Górnicka.

Przeczytaj więcej

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA