PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci nie zapomniały o słodyczach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 gru 2015 11:21

Sieci nie zapomniały o słodyczach Fot. Fotolia

Przed Mikołajkami sieci handlowe postawiły na edukację i zręczność, ale jak co roku nie zapomniały o słodyczach

REKLAMA

Zbliżające się popularne Mikołajki wiążą się ze wzrostem sprzedaży zabawek dla dzieci w sieciach handlowych. W tym roku najczęściej promują one gry komputerowe i planszowe. Tak wynika z analizy przeprowadzonej przez instytut badawczy ABR SESTA.

W przeciwieństwie do analogicznego okresu 2014 roku, kiedy sieci handlowe najczęściej promowały pojazdy sterowane i lalki, w tym sezonie prym wiedzie gra EA "Star Wars. Battlefront” wydana na PS4, PC oraz Xbox. Najtaniej można ją zakupić na PC w cenie 149 zł m.in. w Tesco, Saturnie czy Komputronik, a na PS4 oraz Xbox w cenie od 199 zł w Tesco.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA