PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci nie zapomniały o słodyczach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 gru 2015 11:21

Sieci nie zapomniały o słodyczach Fot. Fotolia

Przed Mikołajkami sieci handlowe postawiły na edukację i zręczność, ale jak co roku nie zapomniały o słodyczach

REKLAMA

Zbliżające się popularne Mikołajki wiążą się ze wzrostem sprzedaży zabawek dla dzieci w sieciach handlowych. W tym roku najczęściej promują one gry komputerowe i planszowe. Tak wynika z analizy przeprowadzonej przez instytut badawczy ABR SESTA.

W przeciwieństwie do analogicznego okresu 2014 roku, kiedy sieci handlowe najczęściej promowały pojazdy sterowane i lalki, w tym sezonie prym wiedzie gra EA "Star Wars. Battlefront” wydana na PS4, PC oraz Xbox. Najtaniej można ją zakupić na PC w cenie 149 zł m.in. w Tesco, Saturnie czy Komputronik, a na PS4 oraz Xbox w cenie od 199 zł w Tesco.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA