PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci spożywcze nie sprostały globalizacji

  • dlahandlu.pl
  • 20 mar 2015 14:51

W sklepach spożywczych globalizacja znalazła godnego siebie przeciwnika. Wiele znanych marek w tej branży musiało wycofać się po nieudanych inwestycjach za granicą.

REKLAMA

Francuski Carrefour zamknął swoje sklepy na 19 zagranicznych rynkach w ciągu ostatnich 20 lat. Podobnie brytyjskie Tesco - firma straciła miliardy chcąc podbić Amerykę, co skończyło się wycofaniem z rynku w 2013 roku. Amerykański Walmart natomiast bezskutecznie próbował swoich sił na rynkach niemieckim i południowokoreańskim.

W przeszłości zdarzały się oczywiście sukcesy takie jak międzynarodowa ekspansja znanych niemieckich marek Aldi oraz Lidl. Zostały założone odpowiednio w latach 1946 i 1973. Obecnie są to dwie największe sieci dyskontów. Warto przy tym nadmienić, że oferują one głownie produkty marek własnych, bardzo rzadko natomiast sprzedając produkty premium.  

Przeczytaj więcej 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA