PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci spożywcze nie sprostały globalizacji

  • dlahandlu.pl
  • 20 mar 2015 14:51

W sklepach spożywczych globalizacja znalazła godnego siebie przeciwnika. Wiele znanych marek w tej branży musiało wycofać się po nieudanych inwestycjach za granicą.

REKLAMA

Francuski Carrefour zamknął swoje sklepy na 19 zagranicznych rynkach w ciągu ostatnich 20 lat. Podobnie brytyjskie Tesco - firma straciła miliardy chcąc podbić Amerykę, co skończyło się wycofaniem z rynku w 2013 roku. Amerykański Walmart natomiast bezskutecznie próbował swoich sił na rynkach niemieckim i południowokoreańskim.

W przeszłości zdarzały się oczywiście sukcesy takie jak międzynarodowa ekspansja znanych niemieckich marek Aldi oraz Lidl. Zostały założone odpowiednio w latach 1946 i 1973. Obecnie są to dwie największe sieci dyskontów. Warto przy tym nadmienić, że oferują one głownie produkty marek własnych, bardzo rzadko natomiast sprzedając produkty premium.  

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA