PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora i McDonald's stawiają na polskie technologie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 mar 2016 16:59

Sephora i McDonald's stawiają na polskie technologie McDonald`s ze sprzętem Nanovo

Sephora, McDonald's i inne międzynarodowe marki - takimi klientami może pochwalić się technologiczna spółka Nanovo. Polska firma działa na rynku zaledwie dwa lata, a dzięki unikalnemu oprogramowaniu wspierającemu sieci handlowe zdobyła już kilkudziesięciu znaczących partnerów.

REKLAMA

Firma specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań w obszarze digital signage, czyli w zintegrowanym zarządzaniu systemem emitowania treści (np. reklamowych, komunikatów pracowniczych, oferty cenowej) – głównie za pomocą obrazu pokazywanego na elektronicznych ekranach.

-  Nasz sukces zawdzięczamy przede wszystkim unikalnemu oprogramowaniu Signio. Pozwala nam ono na oferowanie rozwiązań uniwersalnych, spełniających każde indywidualne wymagania, a także konkurencyjnych cenowo – mówi Dariusz Sobczak, prezes Nanovo.

Signio opracowane zostało przez grupę młodych informatyków, w oparciu o rozwiązania używane przy konstrukcji gier komputerowych. Wśród klientów Nanovo są zarówno duże światowe marki (McDonald’s, Sephora, Royal Bank of Scotland), mocne ogólnopolskie (np. Luxmed), jak i lokalne marki handlowe (sieć sklepów mięsnych Szubryt działająca w południowej Polsce). Jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez specjalistów z Nanovo jest opracowanie, wdrożenie i zarządzanie kontentem w ponad 800 salonach telekomunikacyjnej sieci Play. 

 - Z dużą satysfakcją obserwujemy zarówno coraz większy wzrost świadomości i zapotrzebowania na rozwiązania digital signage, jak i zainteresowanie naszą ofertą – mówi Jakub Głuszkiewicz, członek zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój technologii w firmie.

Polska firma 2015 rok zakończyła przychodem o wartości 7 milionów złotych (prawie trzykrotny wzrost w stosunku do końca 2014) i planuje dalszy dynamiczny rozwój – zarówno w obszarze implementacji nowych rozwiązań technologicznych, jak i nawiązaniu współpracy z nowymi klientami. Obecnie współpracuje na stałe z 30 klientami. - W fazie końcowej znajdują się rozmowy z kilkoma dużymi firmami – m.in. na implementację systemu digital signage zintegrowanego z muzyką, światłem i beaconami. Dzięki dodatkowym zamówieniom poszerzamy też zakres współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami. Mamy więc uzasadnioną nadzieję, że obecny rok będzie kolejnym okresem dynamicznego wzrostu – mówi Piotr Badowski,  założyciel firmy.

- Chcemy wykorzystać potencjał wielu środowisk, które nasza technologia może ożywić i uczynić je bardziej przyjaznymi. Koncentrujemy się na detalu i komercyjnych biurowcach, ale jesteśmy również obecni w przestrzeniach muzealnych, galeriach, służbie zdrowia i obiektach użyteczności publicznej jak stadiony i hale widowiskowe a nawet fabryki i hale produkcyjne – mówi Dariusz Sobczak.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA