PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora i McDonald's stawiają na polskie technologie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 mar 2016 16:59

Sephora i McDonald's stawiają na polskie technologie McDonald`s ze sprzętem Nanovo

Sephora, McDonald's i inne międzynarodowe marki - takimi klientami może pochwalić się technologiczna spółka Nanovo. Polska firma działa na rynku zaledwie dwa lata, a dzięki unikalnemu oprogramowaniu wspierającemu sieci handlowe zdobyła już kilkudziesięciu znaczących partnerów.

REKLAMA

Firma specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań w obszarze digital signage, czyli w zintegrowanym zarządzaniu systemem emitowania treści (np. reklamowych, komunikatów pracowniczych, oferty cenowej) – głównie za pomocą obrazu pokazywanego na elektronicznych ekranach.

-  Nasz sukces zawdzięczamy przede wszystkim unikalnemu oprogramowaniu Signio. Pozwala nam ono na oferowanie rozwiązań uniwersalnych, spełniających każde indywidualne wymagania, a także konkurencyjnych cenowo – mówi Dariusz Sobczak, prezes Nanovo.

Signio opracowane zostało przez grupę młodych informatyków, w oparciu o rozwiązania używane przy konstrukcji gier komputerowych. Wśród klientów Nanovo są zarówno duże światowe marki (McDonald’s, Sephora, Royal Bank of Scotland), mocne ogólnopolskie (np. Luxmed), jak i lokalne marki handlowe (sieć sklepów mięsnych Szubryt działająca w południowej Polsce). Jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez specjalistów z Nanovo jest opracowanie, wdrożenie i zarządzanie kontentem w ponad 800 salonach telekomunikacyjnej sieci Play. 

 - Z dużą satysfakcją obserwujemy zarówno coraz większy wzrost świadomości i zapotrzebowania na rozwiązania digital signage, jak i zainteresowanie naszą ofertą – mówi Jakub Głuszkiewicz, członek zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój technologii w firmie.

Polska firma 2015 rok zakończyła przychodem o wartości 7 milionów złotych (prawie trzykrotny wzrost w stosunku do końca 2014) i planuje dalszy dynamiczny rozwój – zarówno w obszarze implementacji nowych rozwiązań technologicznych, jak i nawiązaniu współpracy z nowymi klientami. Obecnie współpracuje na stałe z 30 klientami. - W fazie końcowej znajdują się rozmowy z kilkoma dużymi firmami – m.in. na implementację systemu digital signage zintegrowanego z muzyką, światłem i beaconami. Dzięki dodatkowym zamówieniom poszerzamy też zakres współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami. Mamy więc uzasadnioną nadzieję, że obecny rok będzie kolejnym okresem dynamicznego wzrostu – mówi Piotr Badowski,  założyciel firmy.

- Chcemy wykorzystać potencjał wielu środowisk, które nasza technologia może ożywić i uczynić je bardziej przyjaznymi. Koncentrujemy się na detalu i komercyjnych biurowcach, ale jesteśmy również obecni w przestrzeniach muzealnych, galeriach, służbie zdrowia i obiektach użyteczności publicznej jak stadiony i hale widowiskowe a nawet fabryki i hale produkcyjne – mówi Dariusz Sobczak.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA