PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieciowa drogeria stawia na "smart remodeling"

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lip 2017 14:14

Sieciowa drogeria stawia na "smart remodeling" Drogerie Natura

Drogerie Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, intensywnie rozwijają rozpoczęty w 2017 roku projekt Smart Remodelingów, które obejmują coraz więcej placówek w całej Polsce. Realizowane działania mają na celu modernizację drogerii pod kątem dopasowania ich do nowej identyfikacji wizualnej, renowację wnętrz i wprowadzenie nawigacji po kategoriach produktowych.

REKLAMA

Zainicjowany na  początku roku program Smart Remodelingów stopniowo obejmuje kolejne placówki w całej Polsce. W ciągu pierwszego półrocza Natura zmodernizowała 60 drogerii.

jak tłumaczą przedstawiciele sieci, remodelingi mają na celu dopasowanie przestrzeni drogerii do potrzeb klientów i ułatwienie im sprawnego poruszania się w jej wnętrzu. Nowe, przejrzyste oznakowanie działów, liczne banery informacyjne i wyraziste, kontrastujące kolory zapewniają szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków. Wyraźny podział na cztery główne strefy – włosy, makijaż, pielęgnacja i perfumeria – znacznie ułatwia orientację w asortymencie drogerii i skraca czas zakupów. 

 - Cztery strefy wyznaczają najważniejsze kompetencje Natury, stawiamy na nie bardziej niż na pozostałe kategorie. Wprowadzenie tego rozwiązania było poparte wynikami przeprowadzonych przez nas badań. Zależy nam na tym, aby klient nie czuł się zagubiony i wiedział, gdzie w szybkim czasie może znaleźć konkretne artykuły, których poszukuje. Jednolitą identyfikację wizualną wprowadzamy w nowych placówkach oraz w ramach tzw. Smart Remodelingów, które trwają w drogerii średnio trzy noce, nie powodując zamknięcia lokalu dla klientów - mówi Monika Nowakowska, wiceprezes ds. Commercial w Natura.

Dodatkowo, wprowadzono również nowoczesną identyfikację wizualną, która odświeża wygląd punktów sprzedażowych i materiałów POS. Uproszczona została paleta barw – dominują jasne szarości, biele i energetyzujące zielenie, które podkreślają przestronność wnętrz. W każdej drogerii w trakcie renowacji instalowane jest nowe oświetlenie, indywidualnie dobierane do potrzeb lokalowych, aby zapewnić odpowiednią prezentację produktów, lepiej oddającą ich naturalny kolor.

Natura posiada blisko 300 drogerii w całej Polsce i stale się rozwija. W 2017 r. otworzyła cztery nowe punkty.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA