PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Siła pasji i doświadczenia - wywiad z Wojciechem Krukiem jr, prezesem sieci Ania Kruk

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 paź 2013 13:27

Siła pasji i doświadczenia - wywiad z Wojciechem Krukiem jr, prezesem sieci Ania Kruk

Ania Kruk będzie ulubioną marką biżuterii wszystkich Polek - zapowiada w rozmowie z Propertynews.pl Wojciech Kruk junior, prezes firmy. - Naszą siłą jest nazwisko - to nasz tata jest autorem sukcesu marki W.Kruk, a my jesteśmy piątym pokoleniem, które zajmuje się biżuterią - dodaje.

REKLAMA

Jak ocenia Pan dotychczasowy rozwój marki? Czy Państwa oczekiwania zostały spełnione?

WK
: Nabieramy rozpędu. Mimo bardzo krótkiej obecności na rynku, zostaliśmy już zauważeni. To oceniałbym jako największy plus. Największym wyzwaniem jest zaś to, że tworzymy markę od podstaw. Pracując w małym zespole, jakim jesteśmy, trzeba wyzbyć się nawyków dużych firm. U nas każdy jest wielozadaniowy i często różne projekty omawiamy wspólnie, aby najsprawniej je przeprowadzić. Czasem chciałoby się stworzyć rozbudowane struktury, duży zespół, który mógłby realizować wszystkie pomysły i możliwości, które się pojawiają, ale trzeba działać racjonalnie i rozwijać się wraz ze wzrostem rozpoznawalności i sieci sprzedaży. Nasz największy problem to brak możliwości "rozdwojenia się" i 24-godzinna doba, która nas ogranicza.

Pierwszy rok zakończył się dla firmy stratą. Czy tegoroczne wyniki będą lepsze?

WK: Inwestujemy. Każde kolejne otwarcie salonu wiąże się z poważnymi nakładami, a że pojawiamy się w nowych dla naszej marki miejscach, dopiero przebijamy się do świadomości potencjalnych klientów.

Przy założeniu intensywnego wzrostu firma jeszcze przez jakiś czas nie będzie wykazywała zysku. Na razie najważniejsze jest, by wszystkie salony stały się rentowne. Co miesiąc analizujemy wyniki i widzimy wzrosty obrotów. Przyszły rok będzie kluczowy w tej kwestii, gdyż dla każdego z salonów zakładamy 1,5-roczny okres osiągnięcia tego pułapu. Na chwilę obecną naszym celem jest średni obrót w salonie na poziomie 50-60 tys. zł. Oczywiście są różnice pomiędzy salonami. Od butiku w warszawskiej Galerii Mokotów czy w Starym Browarze w Poznaniu należy oczekiwać więcej niż od salonu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, ale są to normalne różnice, wynikające m.in. z wysokości czynszu w danej galerii. Prowadzimy również sprzedaż w sklepie internetowym na www.aniakruk.pl.

Jacy są klienci Ani Kruk?

WK: Nasze klientki lubią bawić się modą. Oprócz klasycznej biżuterii sięgają również po odważne wzory. Dlatego obok bardziej "bezpiecznych" linii, kilka razy w sezonie przygotowujemy krótkie kolekcje modowe. Sięgamy po niestandardowe w złotnictwie materiały: drewno, żywica. Latem nasze butiki były pełne kolorów, hitem okazały się lekkie, silikonowe bransoletki. Na zimę wracamy do klasyki: pojawi się dużo metalu, łańcuchów, kamieni naturalnych. Do butików właśnie trafiła nasza nowa kolekcja Deco: szerokie bransolety z wycinanymi ornamentami.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA