PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Silesia Outlet przyciąga kolejną markę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 31 lip 2017 08:18

Silesia Outlet przyciąga kolejną markę

Silesia Outlet, największe centrum wyprzedażowe powstające na Górnym Śląsku buduje silną ofertę handlową. Sektor modowy reprezentowany przez najpopularniejsze marki modowe uzupełni jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z działu wyposażenia wnętrz - Dajar Home & Garden.

REKLAMA

- Górny Śląsk to dla naszej sieci bardzo ważne miejsce na mapie Polski, widzimy ogromny potencjał sprzedażowy w tym zamieszkałym przez ponad 6 mln ludzi regionie - mówi Anna Kudzia, dyrektor sieci detalicznej Dajar Home&Garden. - Ślązacy są zamożni, mają dobry gust, a dodatkowo lubią spędzać czas z bliskimi we własnych domach. Dlatego jestem przekonana, że nasza szeroka oferta wyposażenia wnętrz spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego regionu, tym bardziej, że w Outlet Silesia dostępna będzie zawsze w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach – dodaje Anna Kudzia, dyrektor sieci detalicznej Dajar Home&Garden.

Na wyposażenie wnętrz Polacy wydali w zeszłym roku 14,2 mld zł, w tym 2 mld zł na tekstylia domowe, czyli m.in. pościel i firany — podaje PMR. Z roku na rok te wydatki rosną.

Silesia Outlet w ubiegłym miesiącu otrzymała ostateczne pozwolenie na budowę; pierwsze prace budowlane rozpoczną się już w sierpniu, a otwarcie centrum zaplanowano na rok 2018. Obecnie poziom komercjalizacji to 50 proc. i stale rośnie.

Swoje salony w Outlet Silesia otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza. Dużą zaletą inwestycji jest  doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA