Silesia Outlet stawia na segment sportowy

Silesia Outlet Gliwice przyciąga najbardziej pożądane przez klientów marki sportowe. W największym centrum wyprzedażowym Górnego Śląska znajdą się m.in.: Puma, Adidas, Reebok, New Balance.
W gliwickim outlecie salony wymienionych brandów zajmą łącznie ponad 1 tys. mkw. Z uwagi na dużą popularność produktów sportowych na Górnym Śląsku, szczególnie wśród gliwiczan, BOIG sukcesywnie będzie poszerzał ofertę sportową obiektu o kolejne marki.
– W outletach segment sportowy jest jednym z najbardziej popularnych, dlatego koncept tenant-mixu Silesia Outlet zakłada obecność szeregu marek sportowych, w tym tych wysoko pozycjonowanych. Umowy najmu podpisali już dystrybutorzy wiodących na świecie brandów, m.in. Puma, Adidas, New Balance, Reebok. Miłośnicy wymienionych marek znajdą ich produkty w Silesia Outlet w cenie aż kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnej sprzedaży - mówi Ewa Ściubidło, Associate Director, BOIG Property Consulting.
Moda na uprawianie sportów oraz wzrost wydatków konsumenckich wpływają na rynek produktów sportowych, który stale rośnie. Według raportu PMR w I kwartale 2016 liczba sklepów sieci odzieżowych powiększyła się o 5 proc. rok rocznie. Na drugim miejscu pod względem wzrostu znalazły się sieci sportowe.
– W ostatnich latach produkty marek sportowych są coraz bardziej pożądane przez konsumentów z uwagi na trend na aktywny tryb życia. Według prognoz popyt na artykuły sportowe będzie ciągle wzrastał, co oznacza, że pozycja brandów sportowych w handlu jeszcze bardziej się umocni. Dlatego też chcemy znacząco rozbudować ten segment w Silesia Outlet - obecnie finalizujemy negocjacje z innymi, znanymi markami - dodaje E. Ściubidło.
Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.
W Silesii Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych. Obiekt dysponował będzie parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
PN 20:23
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
PN 18:03
W Chorzowie powstanie duża hala
-
PN 18:00
Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
-
PN 17:36
W Śmiłowie powstanie kompleks przetwórczy?
-
PN 17:13
TYLKO U NAS Nowy park handlowy w Malborku
-
PN 17:04
Akademik może być trendy. Zaglądamy do wnętrz BaseCamp Lodz
-
PN 16:55
Marketing nieruchomości to więcej niż logo, a branding budynków to nie tylko emocje
-
PN 16:44
Hotel Arche zbiera laury za rewitalizację
-
PN 16:24
Biurowiec Immofinanz w rękach zarządcy
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy