Simple ciągnie w dół Gino Rossi


Przychody grupy Gino Rossi w październiku 2017 r. nie zachwyciły. Były niższe o 6,6 proc. rdr. Na taki wynik wpływ miała sprzedaż sieci Simple.
Grupa Gino Rossi w październiku br. miała 26,7 mln zł przychodów, o 6,6 proc. mniej rdr. I choć sprzedaż samej marki Gino Rossi wzrosła w październiku o 3,6 proc. rdr do 18,4 mln zł, to już sprzedaż siostrzanego brandu Simple (bez sprzedaży materiałów poddostawcom) była o 22,8 proc. mniejsza niż rok wcześniej i wyniosła 8,3 mln zł.
Marża detaliczna w Gino Rossi wyniosła 50,1 proc. wobec 54,9 proc. w październiku 2016 roku, a marża w Simple - 57,4 proc. wobec 61,9 proc. rok wcześniej.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.