Sizeer i Papaya Films łączą siły

Sieć sklepów Sizeer ruszyła z nową kampanią reklamową. Za jej przygotowanie odpowiada Team Sizeer, a za produkcję filmów Papaya Films.
Kampania o nazwie CITYMADE SNEAKERS to 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim.
Filmy uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.
Sieć Sizeer, oferująca obuwie i odzież sportową, w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie daje, tworząc miejski słownik. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych, tak aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstały 24 wyrazy, które opisują konkretne modele obuwia.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.