PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sizeer stawia na koncept flagship

Sizeer, fot. mat.pras.
  • Autor: PropertyDesign.pl
  • Dodano: 11 lip 2019 16:02

Salony Sizeer w Posnanii, Atrium Koszalin, gdyńskiej Rivierze, a ostatnio w warszawskiej Galerii Młociny – to pierwsze miejsca na mapie handlowej sieci w nowym modelu Flagship. Marketing Investment Group, właściciel multibrandu stawia na wielkopowierzchniowe salony w najlepszych lokalizacjach.

W maju, wraz z otwarciem stołecznej galerii Młociny, rozpoczął działalność kolejny, jak do tej pory największy, salon sieci Sizeer. 

- Rozwój sieci w modelu flagship jest odpowiedzią na potrzeby klientów skoncentrowanych wokół najlepszych lokalizacji handlowych. W tym formacie sklepów chcemy zaprezentować rozbudowaną ofertę odzieży i akcesoriów z segmentu sport-lifestyle która dotychczas nie była obecna w galeriach handlowych w takim wymiarze. Sklepy mają zapewnić możliwość bardziej kompleksowych zakupów oraz silną integrację omnichannelową z naszą platformą zakupową – mówi Andrzej Osika, członek zarządu Grupy MIG.

Flagshipy sieci, oprócz większego wyboru asortymentu, wyposażone są w rozwiązania, które nie występują w salonach o mniejszej powierzchni. Stwarza to możliwości do tworzenia akcji specjalnych dla klientów, jak strefa customizacji obuwia, czy aktywacje z  wybranymi markami. Salony flagowe stanowią miejsca premiery najrzadszych modeli. Jest to również przestrzeń dla stałych rozwiązań w postaci dedykowanej strefy chill out, czy jak w przypadku Galerii Młociny obecności ponad 17-metrowego monitora witrynowego LED do komunikacji z klientem. To tylko wybrane elementy wyróżniające sklepy Sizeer Flagship.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Amman 2019-07-11 22:16:25
    Ktoś tu chyba nie rozumie pojęcia 'flagship'. Nie można stawiać na taki koncept, bo to po prostu sklep flagowy - siłą rzeczy wyróżniający się na tle standardowych sklepów. Nie można stawiać na rozrój sieci flagshipów, bo po prostu stałyby się one regularnym konceptem. Te pojęcia się po prostu wykluczają.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.