PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Skandynawska inwazja w Poznaniu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 sty 2017 15:11

Skandynawska inwazja w Poznaniu fot. Posnania

Po ponad dwóch miesiącach działalności w Posnanii, butiki z ofertą skandynawskich marek zdobywają coraz szersze grono klientów.

REKLAMA

Koncepty retailowe Soho Dots, Van Penn i Bjorg of Scandinavia, prowadzone przez operatora o skandynawskim rodowodzie – firmę Mytiful – wpasowały się w koncepcję Posnanii. Po raz pierwszy w Poznaniu w sprzedaży stacjonarnej pojawił się tak szeroki asortyment skandynawskich brandów modowych i wnętrzarskich, takich jak: Second Female, Just Female, Kaffe, Sisters Point (Soho Dots – odzież damska), Pre End wraz z kolekcją Mundo (Van Penn – odzież męska) oraz Broste Copenhagen (Bjorg of Scandinavia – wyposażenie wnętrz).

Kolejnych 5 butików prowadzonych przez Mytiful funkcjonuje w Lublinie, w CH Tarasy Zamkowe.

– Skandynawskie marki dzięki swojej jakości, ciekawemu designowi i charakterystycznemu stylowi odpowiadają na oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy, że coraz więcej osób świadomie poszukuje produktów zupełnie innych od tego, co proponują znane im już sieciówki – mówi Milena Falicka, Operational Manager Poland w firmie Mytiful.

– Klienci chwalą dobrą jakość i wzornictwo asortymentu naszych butików, dlatego odpowiadając na ich potrzeby wprowadzamy kolejne udogodnienia. W sklepach odzieżowych uruchomiliśmy bezpłatny serwis krawiecki, pozwalający na dopasowanie ubrania idealnie do swoich potrzeb, jak również system, w którym dwa razy w tygodniu ogłaszamy nowe promocje. Dzięki temu odwiedzający nas wiedzą, że zawsze znajdą coś ciekawego i w okazyjnej cenie. Poszerzamy też nasz asortyment – w Van Penn wprowadziliśmy komplementarną kolekcję akcesoriów – szelek, poszetek i krawatów, a w butiku Soho Dots pojawiła się kolejny znany duński brand Sisters Point. Marka ta, opierająca swoje kolekcje wyłącznie na aktualnych ulicznych trendach, szybko zdobyła popularność wśród młodszych klientek Soho Dots. Dzięki wprowadzanym zmianom grono klientów wszystkich naszych butików systematycznie się poszerza – wiedzą oni, że cały czas zaskakujemy ich nowościami – dodaje Milena Falicka.

– Otwierając kolejne koncepty, wsłuchujemy się w potrzeby danego miejsca. Współpracując na stałe z kilkudziesięcioma markami, możemy tak je ze sobą łączyć, by powstał multibrandowy sklep o ciekawej tematyce, z oryginalnym asortymentem. Co ważne, możemy też ściśle określić jego półkę cenową, dzięki czemu precyzyjnie uzupełniamy ofertę konkretnego centrum handlowego. Chcemy, żeby nasze koncepty retailowe pojawiały się w kolejnych miastach, rozszerzając stacjonarną ofertę marek skandynawskich w Polsce – podsumowuje Marek Cichocki, pełnomocnik Mytiful w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Beatrycze 2017-03-21 10:40:25
    Ale afera w Lublinie była z Panem Cichockim, że wyzyskuje pracowników. Ciekawe jak w innych miastach. I co za bzdury o jakości ubrań. Dużo lepszą jakość można dostać nawet na rynku.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA