PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Słabe wyniki McDonalds

  • www.portalspozywczy.pl
  • 12 mar 2014 18:13

Jak poinformowała amerykańska sieć McDonalds, jej przychody ze sprzedaży w działających od minimum 13 miesięcy lokalach spadły w lutym bieżącego roku globalnie o 0,3 proc. To gorzej od przewidywań analityków, którzy spodziewali się spadku na poziomie zaledwie 0,1 proc.

REKLAMA

W samych Stanach Zjednoczonych sprzedaż w lutym spadła względem tego samego miesiąca w 2013 r. o 1,5 proc., przy prognozie spadku o 0,6 proc. Sieć fast food zanotowała także spadku w regionie Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu oraz Afryki - tam sprzedaż spadła o 2,6 proc. Z kolei w Europie sprzedaż w działających od co najmniej 13 miesięcy restauracji McDonalds wzrosła w lutym o 0,6 proc. (przy prognozowanym spadku o 0,1 proc.). W dużym stopniu przyczyniły się do tego wzrosty w Wielkiej Brytanii i Francji.

Przypomnijmy, w styczniu sprzedaż McDonalds globalnie wzrosła o 1,2 proc. Z kolei przed rokiem, w lutym 2013 r. sieć zanotowałą spadek sprzedaży o 1,5 proc.

To nie jedyne problemy, z jakimi zmaga się McDonalds. Jak pisaliśmy w minionym tygodniu, amerykańska sieć obawia się, że pod presją opinii publicznej może zostać zmuszona do podniesienia płac swoim pracownikom. Sieć w raporcie na 2014 rok ostrzegła akcjonariuszy, że nierówności społeczne i żądania podnoszenia płac mogą być "czynnikami ryzyka".

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA