PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Smart shopping pomoże w analizie trendów zakupowych

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • 07 maj 2014 09:20

Kluczem do analizowania trendów na rynku handlowym jest tzw. smart shopping czyli polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium - podaje serwis ekonomia.rp.pl.

REKLAMA

Aby zbadać to zjawisko Lidl zlecił badanie, które przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, a Polaków zapytano o sposób, w jaki podejmują decyzje zakupowe dotyczące obuwia i odzieży. Zdecydowana większość, bo 77 proc. zadeklarowało, że kupuje racjonalnie, kalkulując stosunek ceny do jakości.

Z badania wynika, że większość Polaków kupuje odzież i obuwie w galeriach handlowych. Niemniej jednak widocznym trendem jest rosnący udział sieci handlowych, które wybiera już co trzeci - czytamy w ekonomia.rp.pl.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA