PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Smartfon nowym supermarketem

  • www.portalspozywczy.pl
  • 19 sie 2015 07:39

Konsumenci coraz częściej robią zakupy online. Wiedzą o tym zarówno producenci, jak i detaliści. E-commerce to trend, który dynamicznie rozwija się na całym świecie.

REKLAMA

Dzięki badaniu Nielsena na temat zakupów on-line dowiadujemy się, które grupy konsumentów kupują przez Internet, jakie produkty wybierają oraz jak kształtuje się rozwój e-commerce w poszczególnych regionach świata.

Konsumenci coraz bardziej cenią swój czas i wygodę w trakcie zakupów. Oczekują szerokich możliwości wyboru: od zróżnicowanych produktów i marek, aż po miejsca gdzie mogą kupić swoje ulubione produkty. To wszystko zapewniają zakupy online. E-commerce rozwija się gwałtownie na całym świecie i wszystko wskazuje na to, że rozwój ten będzie trwał. Potwierdzają to wyniki cyklicznych badań, które Nielsen realizuje na całym świecie, także w Polsce. Konsumenci coraz częściej poszukują produktów dobrej jakości, ale za rozsądną i konkurencyjną cenę - w Polsce (jak wynika z badania Shopper Trends) takie podejście deklaruje 69% badanych. Również i te potrzeby konsumentów zaspokajają zakupy on-line.

Dodatkowy czynnik, mający bezpośredni wpływ na to gdzie i jak robimy zakupy, to nadchodząca zmiana pokoleniowa: generacje Z (15-20 lat) i Milenium (21-34 lata) stają się coraz liczniejszą grupą wśród wszystkich konsumentów. Dla nich środowisko on-line jest naturalnym miejscem, w którym sprawnie się poruszają i realizują większość swoich aktywności i potrzeb – w tym także zakupowych.

Przeczytaj więcej


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA