PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sphinx z nową kampanią zawalczy o klientów

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 16 wrz 2016 13:07

Sphinx z nową kampanią zawalczy o klientów Sphinx

Restauracje Sphinx reklamują się nową kampanią, która przebiega pod hasłem „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino - informuje portal wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Reklamy restauracji Sphinx w telewizji będzie można oglądać do 8 października, głównie na kanałach TVN i Polsat, jak również w stacjach tematycznych. Kampania jest skonstruowana w oparciu o trwający 30 sekund spot wizerunkowy nawiązujący bezpośrednio do hasła marki – „Mamy ten smak" oraz 15-sekundowy spot promujący nowy program rabatowy sieci.

Oprócz kampanii telewizyjnej marka Sphinx będzie równocześnie reklamowana w Internecie. Kampania obejmie banery i inne narzędzia wykorzystywane w e-marketingu, w tym także aktywności na profilach społecznościowych.

Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała Agencja Ambasada BC. Spot w reżyserii Tomasza Siatkowskiego wyprodukowało Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a za kampanię w Internecie – Agencja Sales&More.

Sfinks Polska zarządza 113 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 98 restauracji Sphinx.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA