PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sportowa klasyka i amerykański styl - markowy debiut w stolicy Dolnego Śląska

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 kwi 2017 12:28

Sportowa klasyka i amerykański styl - markowy debiut w stolicy Dolnego Śląska U.S. Polo Assn.

Do grona najemców powstającej w sercu Dolnego Śląska Wroclavii dołączyła amerykańska marka U.S. Polo Assn. Wrocławianie już od października 2017 r. będą mogli skorzystać z niedostępnej dotąd w naszym mieście oferty.

REKLAMA

U.S. Polo Assn. to ubrania w klasycznym amerykańskim stylu, promujące sportowy tryb życia. Brand U.S. Polo Assn.  powstał w 1890 r. w Stanach Zjednoczonych. Należy do Amerykańskiego Stowarzyszenia Klubów POLO w USA i Kanadzie – organizacji non-profit, która zyski ze sprzedaży licencji przekazuje na wspieranie klubów polo. Sieć U.S. Polo Assn. obecna jest w 135 krajach i liczy ponad 800 sklepów.

Oprócz U.S. Polo Assn. we Wroclavii znajdą się sklepy innych marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder i Okaidi. Odwiedzający centrum klienci będą mogli również skorzystać z oferty największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na około 700 mkw. przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay), a także m.in. H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.

Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie dostępna pod jednym dachem oferta restauracyjno-rozrywkowa. Szeroki wybór restauracji i kawiarni to m.in. wywodzące się z Wrocławia Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, ale także koncepty sieciowe: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. We Wroclavii znajdzie się również 20-salowe kino Cinema City, z salami VIP i pierwszym we Wrocławiu IMAXem; klub fitness – City Fit, strefy zabaw dla dzieci oraz ogrody o łącznej powierzchni 4,3 tys. mkw.

Obecnie wynajęte jest ponad 80 proc. powierzchni najmu Wroclavii. W centrum znajdzie się ok. 200 sklepów oraz ok. 30 kawiarni i restauracji.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA