PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sportowa marka w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sie 2017 15:46

Sportowa marka w Metropolitan Outlet Bydgoszcz Metropolitan Outlet

Poszerza się grono najemców pierwszego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Tenant mix wzmocni polska marka sportowa 4F, zajmując lokal o powierzchni 254 mkw. Obiekt skomercjalizowany jest już w blisko 60 procentach.

REKLAMA

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje sektor z markami sportowymi. Miłośnicy sportu znajdą w outletowym sklepie 4F szeroki wybór odzieży i sprzętu sportowego. 4F to polska marka oferująca wysokiej klasy odzież sportową, obuwie, akcesoria i sprzęt. Znakiem rozpoznawczym produktów firmy jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa. 4F wspiera profesjonalnych zawodników, jak również amatorów różnorodnych dyscyplin sportowych, od biegania, kolarstwa przez tenis, na sportach zimowych kończąc. W ubraniach 4F występowali i sięgali po medale sportowcy podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010, Londynie w 2012, Sochi w 2014 i w Rio de Janeiro w 2016 roku.

– Dla klientów obiektów outletowych segment sportowy jest jednym z najbardziej popularnych, dlatego koncept tenant-mixu Metropolitan Outlet zakłada obecność szeregu takich marek. 4F to wiodąca polska marka sportowa tworzona z pasją. Mieszkańcy Bydgoszczy, pasjonaci sportu, zawodowi sportowcy będą mieli dostęp do wysokiej klasy odzieży sportowej w cenie aż o kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnych sklepach. Popyt na artykuły sportowe ciągle wzrasta, dlatego będziemy chcieli w szczególności zadbać o ten sektor w powstającym outlecie – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

– Moda na uprawianie sportu oraz wzrost wydatków konsumenckich wpływają na rynek produktów sportowych, który nieustająco rośnie. W ostatnich latach produkty marek sportowych są coraz bardziej pożądane przez konsumentów z uwagi na trend na aktywny tryb życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Stanowi to istotny element strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska – dodaje Ronan Martin.

Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy projektu. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na 2018 rok. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA