PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sportowa marka w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sie 2017 15:46

Sportowa marka w Metropolitan Outlet Bydgoszcz Metropolitan Outlet

Poszerza się grono najemców pierwszego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Tenant mix wzmocni polska marka sportowa 4F, zajmując lokal o powierzchni 254 mkw. Obiekt skomercjalizowany jest już w blisko 60 procentach.

REKLAMA

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje sektor z markami sportowymi. Miłośnicy sportu znajdą w outletowym sklepie 4F szeroki wybór odzieży i sprzętu sportowego. 4F to polska marka oferująca wysokiej klasy odzież sportową, obuwie, akcesoria i sprzęt. Znakiem rozpoznawczym produktów firmy jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa. 4F wspiera profesjonalnych zawodników, jak również amatorów różnorodnych dyscyplin sportowych, od biegania, kolarstwa przez tenis, na sportach zimowych kończąc. W ubraniach 4F występowali i sięgali po medale sportowcy podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010, Londynie w 2012, Sochi w 2014 i w Rio de Janeiro w 2016 roku.

– Dla klientów obiektów outletowych segment sportowy jest jednym z najbardziej popularnych, dlatego koncept tenant-mixu Metropolitan Outlet zakłada obecność szeregu takich marek. 4F to wiodąca polska marka sportowa tworzona z pasją. Mieszkańcy Bydgoszczy, pasjonaci sportu, zawodowi sportowcy będą mieli dostęp do wysokiej klasy odzieży sportowej w cenie aż o kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnych sklepach. Popyt na artykuły sportowe ciągle wzrasta, dlatego będziemy chcieli w szczególności zadbać o ten sektor w powstającym outlecie – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

– Moda na uprawianie sportu oraz wzrost wydatków konsumenckich wpływają na rynek produktów sportowych, który nieustająco rośnie. W ostatnich latach produkty marek sportowych są coraz bardziej pożądane przez konsumentów z uwagi na trend na aktywny tryb życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Stanowi to istotny element strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska – dodaje Ronan Martin.

Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy projektu. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na 2018 rok. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA