PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sportowcy i muzealnicy odkrywają e-handel

  • Autor: PAP
  • 09 sie 2013 08:58

W polskiej sieci pojawia się coraz więcej sklepików, otwieranych na marginesie głównej działalności przez kluby sportowe czy instytucje publiczne - informuje "Puls Biznesu".

REKLAMA

Sklepów internetowych nie mają dziś tylko dwa kluby piłkarskiej Ekstraklasy - Piast Gliwice i beniaminek Zawisza Bydgoszcz. Pozostałych 14 klubów ma e-sklepy, ale w części z nich nie da się kupić oficjalnych koszulek meczowych, stanowiących zazwyczaj najbardziej chodliwy piłkarski towar (obok szalików).

E-sklep z ponad setką produktów - książek, płyt, naszywek czy koszulek - ma np. Muzeum Powstania Warszawskiego. Książki i albumy, ale także torby i koszulki, sprzedają też m.in. Muzeum Pałac w Wilanowie, krakowskie Muzeum Narodowe i Muzeum Historyczne czy zamek w Malborku.

"E-sklepy z gadżetami powinny mieć unikalny asortyment - tymczasem dziś są to często te same długopisy czy otwieracze, tylko ze zmienionym logo. W takich sklepach kupują przywiązani do marki czy klubu fani - lub kupowane są tam prezenty dla nich - dlatego warto zainwestować w wyjątkowość i zamawiać wyróżniające się produkty" - mówi Tomasz Karwatka, prezes firmy Divante opracowującej strategie dla e-handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA