PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sprzedali Galerię Młociny, przejęli siedem centrów handlowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 cze 2017 14:03

Sprzedali Galerię Młociny, przejęli siedem centrów handlowych Brama Mazur

Master Management Group przejęła w zarządzanie siedem centrów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. To element długofalowej strategii dewelopera, inwestora i zarządcy, który po sprzedaży warszawskiej inwestycji Galeria Młociny za kwotę 104,5 mln euro, planuje wykorzystać potencjał rynków handlowych przede wszystkim w mniejszych miastach.

REKLAMA

Centra, które przejęła firma Master Management Group, liczą w sumie ponad 60 tys. mkw. i zlokalizowane są w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Józefosławiu i Piekarach Śląskich. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z nowymi centrami stanowi łącznie około 100 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponadto Master Management Group pracuje nad czterema projektami inwestycyjnymi – trzema centrami handlowymi w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu oraz wielofunkcyjnym kompleksem biurowo-handlowym wraz z hotelem Hampton by Hilton, czyli Hi Piotrkowska 155 w Łodzi.

- Master Management Group konsekwentnie realizuje długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie poza największymi polskimi aglomeracjami. Przejęcie portfela centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 60 tys. mkw. to nasz kolejny sukces, po marcowej sprzedaży Galerii Młociny. Te obiekty mają ogromny potencjał i widzimy wiele możliwości ich rozwoju – od niestandardowych działań marketingowych po aktywizacje konsumentów budujące zaangażowanie i prowadzące do wzrostu odwiedzalności, a co za tym idzie, rentowności – powiedział Paul Kuśmierz, prezes MMG.

Zadaniem Paula Kuśmierza warto też inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Zasobność portfeli konsumentów w całej Polsce rośnie, a wraz z nią ich apetyt na zakupy i spędzanie czasu poza domem.

- Dobrze zlokalizowane i zarządzane centra z ciekawym doborem najemców, bogatą ofertą rekreacyjno-rozrywkową, gdzie odbywa się mnóstwo różnorodnych wydarzeń to świetna inwestycja. Wiedzą o tym także najemcy, którzy chcą być obecni nie tylko w największych aglomeracjach – dodał Paul Kuśmierz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mokry 2017-06-08 19:48:34
    O i to tylko dziś te przeceny? Czy cały tydzień ma jakaś specjalna oferta być?
  • ukulele 2017-06-08 18:08:38
    Galerii w Warszawie coraz więcej, ale ta na Łopuszańskiej była raczej jedna w okolicy. A ME na pewno się przyda.
  • humel 2017-06-08 16:44:00
    Ja nie znoszę tłumów, więc na Łopuszańską do ME zajdę jak już trochę to postoi. :)

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA