PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sprzedali Galerię Młociny, przejęli siedem centrów handlowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 cze 2017 14:03

Sprzedali Galerię Młociny, przejęli siedem centrów handlowych Brama Mazur

Master Management Group przejęła w zarządzanie siedem centrów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. To element długofalowej strategii dewelopera, inwestora i zarządcy, który po sprzedaży warszawskiej inwestycji Galeria Młociny za kwotę 104,5 mln euro, planuje wykorzystać potencjał rynków handlowych przede wszystkim w mniejszych miastach.

REKLAMA

Centra, które przejęła firma Master Management Group, liczą w sumie ponad 60 tys. mkw. i zlokalizowane są w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Józefosławiu i Piekarach Śląskich. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z nowymi centrami stanowi łącznie około 100 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponadto Master Management Group pracuje nad czterema projektami inwestycyjnymi – trzema centrami handlowymi w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu oraz wielofunkcyjnym kompleksem biurowo-handlowym wraz z hotelem Hampton by Hilton, czyli Hi Piotrkowska 155 w Łodzi.

- Master Management Group konsekwentnie realizuje długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie poza największymi polskimi aglomeracjami. Przejęcie portfela centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 60 tys. mkw. to nasz kolejny sukces, po marcowej sprzedaży Galerii Młociny. Te obiekty mają ogromny potencjał i widzimy wiele możliwości ich rozwoju – od niestandardowych działań marketingowych po aktywizacje konsumentów budujące zaangażowanie i prowadzące do wzrostu odwiedzalności, a co za tym idzie, rentowności – powiedział Paul Kuśmierz, prezes MMG.

Zadaniem Paula Kuśmierza warto też inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Zasobność portfeli konsumentów w całej Polsce rośnie, a wraz z nią ich apetyt na zakupy i spędzanie czasu poza domem.

- Dobrze zlokalizowane i zarządzane centra z ciekawym doborem najemców, bogatą ofertą rekreacyjno-rozrywkową, gdzie odbywa się mnóstwo różnorodnych wydarzeń to świetna inwestycja. Wiedzą o tym także najemcy, którzy chcą być obecni nie tylko w największych aglomeracjach – dodał Paul Kuśmierz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • asterix 2017-06-06 17:22:14
    A teraz zdaje się przemianie ulega centrum handlowe na Łopuszańskiej. Chyba nawet w jednym z salonów to Media Expert będzie. Dobrze, że to robią, bo do tej pory nikt tam nie chodził.
  • pozi 2017-06-07 21:17:05
    Będzie, będzie i zapowiadają promocje na otwarciu, więc pewnie zwali się pełno ludu. Ide porobić im zdjęcia :D
  • diana 2017-06-08 10:23:11
    Na wydarzeniu ME jest kilka produktów które przecenili. laptop, pralka, telewizor i chyba mikser.
  • humel 2017-06-08 16:44:00
    Ja nie znoszę tłumów, więc na Łopuszańską do ME zajdę jak już trochę to postoi. :)
  • ukulele 2017-06-08 18:08:38
    Galerii w Warszawie coraz więcej, ale ta na Łopuszańskiej była raczej jedna w okolicy. A ME na pewno się przyda.
  • mokry 2017-06-08 19:48:34
    O i to tylko dziś te przeceny? Czy cały tydzień ma jakaś specjalna oferta być?

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.