Sprzedaż Grupy Redan w czerwcu 2014 r. wzrosła ponad 3 proc.
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2014 r. wyniosła 36,7 mln zł i była o 3,2 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego - podała spółka w komunikacie.
W ujęciu narastającym za 6 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 223,9 mln zł i wzrosła o 7,2 proc. r./r. Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec czerwca wyniosła 103,3 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w odniesieniu do czerwca 2013.
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2014 r. wyniósł 20,9 mln zł, co oznacza poziom o 8 proc. wyższy niż w czerwcu roku poprzedzającego. Sprzedaż po 6. miesiącach br. osiągnęła poziom 120,9 mln zł i była wyższa o ok. 14,1proc. r./r.
Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 296 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,7 tys. m2, i była na poziomie o 5,5 proc. wyższym niż w czerwcu 2013.
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2014r. wyniosła 15,8 mln zł i była niższa o 2,5 proc. od osiągniętej w czerwcu 2013 r. Sprzedaż po 6. miesiącach br. wyniosła 103,1 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie o 1,4 proc. wyższym niż w czerwcu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w czerwcu 2014 r. osiągnęła poziom 1,9 mln zł, i zmniejszyła się o 3,2 proc. w porównaniu do czerwca 2013. W ujęciu narastającym po 6 miesiącach 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 14,7 mln zł i wzrosła o ok. 10 proc. r./r.

- EUR 0,23% 4,17 zł
- CHF -0,33% 3,48 zł
- USD 0,44% 3,37 zł
-
11:39
TXM ma plan
-
11:14
Pracownicy Amazona z Polski wręczą negatywny feedback prezesowi
-
11:10
Ten biurowiec odmieni warszawską Wolę. Penta startuje z nowym projektem
-
10:30
Dino świętuje rocznicę giełdowego debiutu
-
10:26
ApartView liczy zyski
-
10:06
Bydgoski biurowiec przejdzie remont
-
09:59
Maxima przejęła Emperię
-
09:31
Ruszyła budowa nowego wieżowca w centrum Warszawy
-
09:24
Biurowiec i centrum logistyczne otwiera polski dystrybutor w częstochowskiej strefie
-
ŚR 11:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Nicklas Lindberg: Nadchodzi nowa era stylu pracy
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!