PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sprzedaż w e-sklepach rośnie przed feriami. Jak to wykorzystać?

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 gru 2015 09:37

Sprzedaż w e-sklepach rośnie przed feriami. Jak to wykorzystać? fot. Fotolia

Podstawowym elementem przygotowania sklepu do wzmożonej sprzedaży przed feriami zimowymi jest przygotowanie serwisu internetowego do prezentacji ofert. Odpowiednie ułożenie treści na stronie, zaplanowanie zakładki w menu oraz wykreowanie na stronach docelowych oferty wyjazdów, to podstawa naszego sukcesu - tłumaczą eksperci e-Izby.

REKLAMA

Ferie to doskonały czas dla branży turystycznej, aby zwiększyć sprzedaż i wzmocnić pozycję marki na rynku. Klienci szukają hoteli i ośrodków narciarskich, szkoły organizują wyjazdy. Są też turyści, którzy planują ferie spędzić pod palmami na egzotycznej plaży – stworzenie unikatowej kampanii, przeznaczonej dla jednej i drugiej grupy docelowej, to połowa sukcesu. Co składa się na pozostałe 50 proc.?

Zdaniem ekspertów e-Izby ważną rolę na stronach internetowych pełnią również zdjęcia udostępnione na portalu, które mają pobudzać wyobraźnię potencjalnego klienta. Oferta prezentowana na stronie powinna być zróżnicowana i przedstawiać propozycję wyjazdów dla wszystkich turystów w jak najszerszym zakresie cenowym. 

- Kreatywność to gwarancja, że wyróżnimy się na tle konkurencji, a klient zapamięta nasz serwis przez unikatową propozycję. Warto promować nie tylko popularne kierunki, jak np. alpejskie kraje, Austria czy Włochy, które cieszyły się największym zainteresowaniem w ubiegłym roku, ale uzupełnić ofertę o nowości – snowboard w Libanie, ośrodki z wyciągami w Turcji czy szusowanie w Andorze - podkreśla Maciej Nykiel, dyrektor zarządzający i członek zarządu Fly.pl, ekspert e-Izby.

- Przygotowanie efektywnej i wielokanałowej komunikacji jest istotnym elementem kampanii reklamowej  - wyjaśnia Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl, ekspert e-Izby. - Większa aktywność konkurencji powinna sprawić, że nasze działania będą kreatywniejsze. Planując kampanię reklamową warto korzystać ze spersonalizowanej komunikacji i doboru produktów dopasowanych do klientów, o których mamy więcej informacji. Pamiętajmy o geotargetowaniu - ferie zimowe trwają aż 6 tygodni, w zależności od województwa, od 18 stycznia do 28 lutego. Oferty związane z konkretnym regionem? Róbmy to, czego nie ma konkurencja i korzystajmy z wszystkich informacji na temat potencjalnych użytkowników - dodaje Daszke.

Eksperci e-Izby radzą, aby pomyśleć nad rozwiązaniami, które ułatwią wykonywanie obowiązków pracownikom sklepu - np. zaktualizować poradniki dostępne na portalu, przygotować wzory maili, opracować informacje o destynacjach, które zyskują na popularności. Warto już wcześniej przygotować plan, który pomoże w obsłużeniu dodatkowej, dużej liczby leadów. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA