PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sprzedaż wielokanałowa - „must have" nowoczesnej sieci detalicznej

  • dlahandlu.pl
  • 31 mar 2015 10:13

Choć łączenie handlu internetowego z tradycyjnym niesie ze sobą wiele wyzwań, to daje też wymierne korzyści. Aby osiągnąć efekty synergii warto inwestować w najlepsze doświadczenia zakupowe dla klientów - konkludowali eksperci w czasie debaty Sprzedaż wielokanałowa - „must have" nowoczesnej sieci detalicznej, która odbyła się w ramach konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies, zorganizowanej przez Grupę PTWP.

REKLAMA

Bądźmy tam, gdzie są klienci

Nad tym jak rozwinąć nowe kanały sprzedaży zastanawiali się zarządcy spółki Ruch SA. Firma prowadzi 2,2 tys. kiosków w całej Polsce. - Analizowaliśmy różne scenariusze: czy uruchomić stronę internetową i sprzedawać tam prasę, czy zostać firmą świadczącą usługi dla przedsiębiorstw działających w segmencie e-commerce. W końcu doszliśmy do wniosku, że grono sprawnie działających spółek w tej branży jest duże, ale brakuje im partnera, który mógłby świadczyć usługi sprzedaży tradycyjnej oraz multikanałowej - stwierdził Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch SA. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Dziś w kioskach Ruchu sprzedawca ma możliwość promowania i rozdawania katalogów partnerów spółki. Ostateczny klient może tu złożyć zamówienie, a następnego dnia odebrać produkt. - Za naszym pośrednictwem można też prowadzić sprzedać np. ubezpieczeń komunikacyjnych czy pożyczek. W kioskach ma też miejsce finalizacja wielu transakcji - klient ma możliwość składania u nas elektronicznego podpisu - dodaje wiceprezes Ruchu. Stolarczyk przyznaje, że firma podjęła też dwie próby zaistnienia w świecie cyfrowej dystrybucji prasy. - Wierzymy w prasę elektroniczną i chcemy w ten rynek inwestować. Wykonaliśmy próbę zbudowania własnej platformy sprzedaży elektronicznej prasy. Z drugiej strony zauważyliśmy jednak bardzo silnego gracza na rynku, który już odniósł sukces. Niedługo potem zostaliśmy udziałowcem e-Kiosku - wyjaśnia.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA